luni, aprilie 26, 2010

"PIEPT DE PUI LA CUPTOR CU GARNITURA DE LEGUME"

Se bat ouale cu sarea,parmezanul se da pe razatoare si se pune intr-o farfurie.Se trece fiecare felie de piept de pui prima data prin ou apoi prin parmezan si de aseaza una linga alta intr-o tava unsa cu unt.Pe suprafata se pun  mai multe bucati de unt si se baga la cuptorul preincalzit la 180ºC pentru 20-25 minute.
Pentru garnitura:bineinteles ca toata lumea face cu legumele ce-i plac sau cu ce are prin frigider.
Eu am pus:morcovi,pastai,sparanghel si usturoi.Am curatat si fiert legumele in tigai diferite(fiecare leguma are timp diferit de fierbere)in apa cu sare.Cand s-au fiert ,le-am strecurat si le-am pastrat la cald.Am calit 2 catei de usturoi taiat marunt in ulei de masline.Cand usturoiul s-a calit putin,am pus toate legumele si am calit totul impreuna vreo 3-4 minute.Am presarat cu patrunjel.
O mancarica usoara si gustoasa!!!
Pofta buna!!!
 

21 de comentarii:

Bianka spunea...

Nagyon finom :)

sarah spunea...

ce buna trebuie sa fi fost!judy draga te felicit sincer.eu de cand am emigrat n-am ajuns prin bucatarie :D
pupici

sarah spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Köszi,Bianka!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah....sa sti ca odata la luna parca as vrea si eu sa vad bucataria in poza!!!Bucurate cat poti ca apoi iar o iei de la capat!!!Te imbratisez!!!

Anonim spunea...

arata tare bine. mersic.

Mammazan spunea...

Bel modo di preparare i petti di pollo ma...anche i dolci che vedo qui sotto mmmm......che buoni!
Baci

angi spunea...

Lui Teddy al meu sigur o sa-i placa!
Multam de idee!

José Ramón spunea...

judy ¡Qué pinta! Debe de estar exquisito.

Un saludo de PASTELERIA MUNDO DE FANTASIA

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April,iti multumesc eu!!!
Ganduri bune!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mammazan,grazie mille per la visita e per il commento!!!Un abbraccio forte!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,cu mare placere!!!!Sa aveti pofta!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

José Ramón,grasias!
Un saludo de Viana!!!

pansy spunea...

arata tare apetisant !

Gabriela spunea...

Vai ce bine arate si cu legumele acelea mmmmmm!!!eu sant inebunita dupa legume!pup!

Daniela spunea...

Buona musica abbinata ad una eccellente cucina, complimenti per la ricetta. Ciao Daniela.

sarah spunea...

doua premii dragute te asteapta sa le ridici .pupici

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,multumesc!!!!Te imbratisez!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela te sfatuiesc sa le faci,mai ales ca-ti plac legumele!!!Este simpla si tare buna reteta sa stii!!!
Salutari!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Daniela,sei molto gentile!!!Grazie e a presto!!!Un abraccio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,multumesc......vin!!!

Bine ati venit !!!

Blog Archive