vineri, decembrie 02, 2011

Crema de branza mascarpone ,lapte condensat ,ciocolata alba si afine

 Aveam niste afine in frigider,branza mascarpone...voiam sa fac ceva bun dar si rapid.....a iesit crema aceasta.....foarte buna!
Pentru 3 portii am folosit :
300 g branza mascarpone , 60 g  lapte condensat , 100 g ciocolata alba , 100 g afine ,  zahar praf (daca vreti sa fie mai dulce) , o lingurita esenta de vanilie.
Am amestecat branza cu laptele condensat,esenta de vanilie si ciocolata alba topita cu 4 linguri de lapte.
Am tinut la frigider 1 ora .
Intre timp am sfarmat afinele(am lasat cateva de decor)si am strecurat sucul. 
Am pus crema in pahare, am ornat cu suc de afine,afine intregi si frunze de salvie......
                                          Pofta buna !!!









13 comentarii:

Reka spunea...

Nagyon-nagyon finom lehet!!!!

April spunea...

Doamne, ce bine arata...pup!

pansy spunea...

Delicioasa trebuie sa fie !

Eniko spunea...

Extraordinara!!!Yummi, o bunatate!!!

Unknown spunea...

Buna Judy, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

Maria spunea...

O prezentare deosebita!!!!Pupici:x

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc fiecarei prietene dragi in parte!!! Va imbratisez !!!

Unknown spunea...

o, daaaaa! Bune mai sunt cremutele astea!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Da....rapide si buuune!!!

Tivadar Emanuel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tivadar Emanuel spunea...

morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :((((((

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Manu.....cand vin in Romania promit ca fac ceva bun cu afine special pentru tine :-)

Tivadar Emanuel spunea...

oh, ms ms :D

Bine ati venit !!!