marți, septembrie 15, 2009

buna!am revenit!am fost in vacanta.....in Romania.....acasa...in Maramures!!!ce frumos si bine e acasa!nu ma-si mai fii intors,dar din pacate asta e viata!o sa pun poze..dar din pacate nu am reusit inca sa invat  cum se face.ma uit la toate gospodinele din bloguri si ma minunez!gatesc bine,scriu bine fac totul perfect!oare o sa ajung vreodata macar la jumatate din priceperea lor?.....sper!!!am o multime de retete probate, si nu.... abia astept sa le impartasesc cu voi! cu speranta ca voi fii acceptata in marea familie va pup si va doresc numai bine!judy.

11 comentarii:

Lissa's Cakes spunea...

Judy draga mea,doar acum am descoperit blogul tau !
Felicitari!
Ma duc sa vad ce ai pe-aici si te puuuup cu drag!

Ana Thomas spunea...

Sigur ca da, draga mea!!!
Blogul tau e minunat...
Numai bine din California!

Tivadar Emanuel spunea...

Vezi ca ai reusit?:P
de unde esti mai exact din MM?

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Emanuel!M-am nascut si crescut la 9 km de Baia Mare (Lapusel).Sunt maritata in Desesti(peste deal).Cand suntem acasa stam la Desesti mai mult.Deci suntem vecini.Ciao!

Tasha spunea...

Judy cand mai vii in tara te astept si la mine,nu uita!>:D<

Tivadar Emanuel spunea...

Dap - suntem vecini - vecino! ;)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tasha,promit ca o sa ne vedem in tara.Trebuie sa mancam o prajitura si sa bem o cafea impreuna!Te pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Na vez!!!Daca strigam bine ne auzim!Salut vecine!

Tivadar Emanuel spunea...

;)

Cu mine nu iesi la o cafea si la o prajitura? ;))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Dar cum sa nu!!!Te strig eu din Desesti!!!Ok?

Tivadar Emanuel spunea...

:))) OK! ;)) Vezi ca nu uit! :D

Bine ati venit !!!

Blog Archive