luni, aprilie 19, 2010

"MOUSSE DE CIOCOLATA ALBA"

Separam galbenusurile de albusuri.Batem albusurile si frisca.Topim ciocolata alba pe abur amestecand mereu.Batem galbenusurile cu zaharul si amestecam cu ciocolata topita(atentie! ciocolata sa nu fie foarte fierbinte ca taie galbenusul).Adaugam cu grija prima data frisca si pe urma albusurile.
Bagam la rece cca 12 ore.Dupa cateva ore verificam....daca ciocolata nu este prinsa bine atunci avem nevoie de gelatina(dozajul depinde de textura mousse-lui)hidratata si topita pe abur.Se orneaza cu sos de ciocolata neagra(eu am cumparat sosul).Poze nu am facut numai la ciocolata rupta si galbenusuri(am uitat sa fac mai multe)asa ca nu avea rost sa pun numai cu inceputul.
Este o bunatate!!!
Va recomand sa o faceti!!!
Pofta buna!!!
 

34 de comentarii:

sarah spunea...

ce fain ti-a iesit.de cand ma chinui sa fac un tort cu mousse de ciocolata dar de fiecare data iesi diplomat :D.promit sa incerc moussul tau la un tortulet .pupici

Bianka spunea...

Nagyon guszta, isteni lehez

Tasha spunea...

Minunat! ca tot ce faci tu de altfel! pupicei si o zi implinitoare!

Scarlett: spunea...

buon inizio di settimana Judy il tuo dessert davvero invitante...baci!!!

Carmen spunea...

Ce bun tra sa fie!!!Felicitari arata foarte apetisant!Iti doresc o saptamina frumoasa!xxx

angi spunea...

Stau sa ma gandesc nu cumva ai terminat la...Cofetari/bucatari???;)
Sut super toate preparatele tale!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,multumesc!Sa stii ca merita facut!Eu am pus si in congelator si acum dupa pranz Nicoló a mancat in forma de inghetata!O bunatate!!!Te pup si eu!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,valoban nagyon guszta!!!Es majdnem semmi munka!!!Szia!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tasha,ma magulesti cu vorbele tale!!!I-ti multumesc di suflet!!Te imbratisez!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Scarlett,grazie mille!!Buona settimana anche a te!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Carmen,multumesc mult!!!Sa ai si tu o saptamana superba!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi draga, nu,nu am terminat nimic de gen(daca-ti spun ca la inceputul mariajului numai saracu sot stie ce manca...odata era prea sarat,odata nu era sare,si manca mai mult cartofi pai cu cremvusti:))), si sunt departe de cea ce fac altele!! I-ti multumesc din suflet pentru complimente!!!Te pup!!!

Micul spunea...

Super fain arata si sunt sigura ca e si minunata la gust.
Te pup cu drag si-ti doresc o dupa amiaza placuta.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micutule(sper ca nu te superi ca te alint asa),multumesc mult!!!O dupa masa superba iti doresc si eu!!!Pupici!!!

Liana10 spunea...

Arata excelent mousseul, felicitari!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bine ai venit Liana!!!Multumesc de felicitari!!!

Agenda di Nico spunea...

Arata super si sa nu mai vorbim ...delicios !!!
ciao!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc,Nicoleta....pentru vizita si pentru comentariu!!!Ganduri bune!!!

pansy spunea...

ce nebunii faci tu pe aici,cand nu te vede nimeni !esti indemanateca !gyonoru kislany ! asa s-o scrie?
te asteapta 2 premii la mine pe blog daca iti face placere sa treci si sa le primesti.sunt din tot sufletul !

soris_1972 spunea...

yammy yam ! ca si cei mici , eu sunt tare pofticioasa ! super arata !!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Hahaha Pansy....chiar nu m-a vazut nimeni cand l-am facut(barbati mei erau la pescuit)!!!Köszönöm gyönyörü kislàny!!Am fost si am luat superbele premii,maine le postez ok?Noapte buna si-ti multumesc mult!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Merçi,Soris draga!Te poftesc oricand!!!Iti doresc o seara frumoasa!!!

Olgutza spunea...

Arata demential... sub forma de inghetata trebuie sa fie super. Brava!! Nu o sa mai pot dormi la noapte de pofta :P:P:P

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Da,am gustat si sub forma de inghetata,am impartit mousse-ul in doua,si am bagat o parte in congelator!!!A iesit ceva fantastic!!!Multumesc Olgutza!!!Noapte buna!!!

fimere spunea...

très gourmande et très tentante cette mousse au chocolat, j'adore
et bravo pour la présentation
bonne soirée

Unknown spunea...

De acord cu celelalte comentarii, intradevar, arata a "profi"!!!
Cea ce remarc insa e ca, nimeni nu comenteaza muzica pe care o alegi foarte "selectiv". Eu te laud pentru asta: felicitari !!!
Te pup cu drag, si te-nbratisez la fel.....
Judith am "revenit" doar pe jumatate, mai am ceva probleme, pe care sper sa le rezolv in cursul saptamani!!

geta spunea...

DACA ZICI CA MERGE SI CA INGHETATA...SIGUR INCERC!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Fimère,merçi pour les belles paroles!Vous etes très gentil!Bonne journée!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok,bine ai revenit(chiar si daca numai pe jumatate,eu ma bucur)!!!
Multumesc de complimente...tu esti dragut ca intodeauna!
Sa ai o zi buna si...te astept sa revii in totalitate!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Geta...cu toata increderea!!Este super buna in forma de inghetata!!!
Sa ai o zi buna!!!

janet spunea...

Eu nu le am cu ciocolata,asta ar place baiatului meu care este avid dupa tot ce contine ciocolata!In schimb imi place tare mult cum ai decorat farfuriea,imi place mult!
Felicitari!

Federica Simoni spunea...

sto svenendo davanti al pc..troppo golosa!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Janet,bine ai venit!!!Nici eu nu sunt fan ciocolata dar barbati mei se"topesc"!Multumesc mult pentru vizita si vorbele frumoase!!!Sa ai o zi superba!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica,grazie!!Sei trobo buona con me!!!Ti auguro una bellissima giornata!!!

Bine ati venit !!!

Blog Archive