joi, ianuarie 20, 2011

Paine cu cartofi,sunca si mozzarella(gattó).

 450 g faina , 250 g  cartofi fierti in coaja si curatati , 200 g mozzarella , 200 g sunca intr-o singura felie , 100 g unt , 2 oua , 40 g drojdie proaspata , sare.In timp ce fierbem cartofii , facem un fel de maia cu putina faina si drojdia muiata in putina apa calduta.
Punem la loc cald sa-si dubleze volumul.
Curatam cartofi si-i trecem prin sita peste faina ramasa,adaugam 80 g unt taiat cuburi , ouale si sarea.
Framantam un aluat fin din aceste ingrediente,adaugam maiaua si incepem framantarea propriu zisa.
Trebuie sa framantam foarte bine(circa 15-20 minute).
Adaugam mozzarella si sunca taiate cuburi si mai framantam inca 10 minute.
Aranjam aluatul intr-o tava rotunda,unsa cu untul ramas si lasam la dospit(sa-si dubleze volumul).Intre timp incalzim cuptorul la 180ºC si cand aluatul este dospit bagam la cuptor pentru 40 minute.
                                        Foarte bun!!!!

















39 de comentarii:

mirela spunea...

Doamne ce bine arata,musai trebuie sa o fac.Pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sa-mi spui daca va este pe plac!!Te pup!!!

Ana Thomas spunea...

Doamne Judy, dar arata demential!
Trebuie neaparat s-o incerc weekend-ul asta!
Pupici!

Eniko spunea...

Arata super, ma gandesc ce gust va avea...fff bun.Te imbratisez cu drag!!!

angi spunea...

Stiu ca pare de necrezut,dar paine n-am copt inca.Pana sa vad aceasta reteta minune n-as fi crezut ca ma voi pune la copt"pita".
O voi incerca cu siguranta!
Acum imi aduc aminte cu placere de mirosul painii coapte de bunica!Ce pofta mi-ai facut!

Alexandrina spunea...

Interesanta reteta. Ti-a iesit o paine foarte frumoasa!

Bianka spunea...

Ez valami gyönyörűséges munka

sara & Miki spunea...

Ce frumos a crescut... Pup1

Kemi spunea...

Spettacolare!!!
Ne vorrei veramente una fetta!!!
Un saluto
Kemi

felis spunea...

Arata tare bine... dar mie mi-e frica de aluaturi cu drojdie... nu ma bag... asa ca astau si ma uit... si mi-e poftaaaa...

Rosita Vargas spunea...

Una bendición encontrarme con tu blog,me encantó el pan se ve muy lindo un bizcocho bien hecho y dorado,un abrazo y me quedo en tu blog para seguir viendo recetas d etu pais ,muchos cariños.

Unknown spunea...

Doamna, fiindca bucatariti atat de culinar, v-am nominalizatla concursul Blog de Blog pe categoria aceasta.Va rog sa treceti sa preluati leapsa de pe blogul meru! Mult succes!

Cool Chic Style Fashion spunea...

Splendido lo provo molto presto, baci

Jack T spunea...

Hi Judith,

Super , super tare...Compliment !

Cu drag Jacob

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Mi piacerebbe assaggiarlo deve essere gustosissimo!!! Complimenti, tesoro, un bacio e buon fine settimana

pansy spunea...

grozava painea ta ! parca-i coconac.

geta spunea...

doamne cat e de frumoasa!vasul in care ai copt-o e yena?

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana sa-mi spui cum este???
Merçi,esti o draguta!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Enikö,esti invitata mea la degustare!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,astept sa-mi spui daca ai copt pita.....si daca a mers totul ok?

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Alexandrina,multumesc mult!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,nagyon szépen köszönöm!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sara,multumesc!!!!!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Kemi,cuando vieni....lo rifacciamo!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Felis,nu-i munca grea,prima data ti se pare ca-i mai greu....dar rezultatul este mai mult decat satisfacator!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Rosita,muchas gracias! Soy felis encontrar tu blog!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ionel,am ramas fara cuvinte!!!Multumesc din suflet chiar daca nu cred ca merit!!Promit ca zilele acestea preiau si postez leapsa!Multumesc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Stefania,fammi sapere se ti piace!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jacob,ce bucurie ca esti din nou aici!!!Iti multumesc din suflet pentru vizita si pentru compliment!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,o lady come sempre!!!Grazie mille tesoro!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,merçi mult!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Getuta,merçi mult!!Da vasul este din yena....al am de mai multa vreme si abia acum m-am incumetat sa il folosesc :-),si am facut o buna alegere pentru ca nu stiu ce iesea daca faceam painica intr-un vas mai mic(o gaseam prin cuptor :-D)!!!

Liana10 spunea...

Ce pufosenie de paine...cu de toate, cum zici tu ;-) notat reteta, multumesc! pupici

Unknown spunea...

Frumoasa paine,,cred ca se poate manca chiar goala!!!
Buna reteta!!!
Multumim Judith!!!
Cu masina de paine nu merge ????

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Liana,ma bucur ca-ti place!!Pupici si tie!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ba da Jocok,cred ca merge si-n masina de paine nu vad de ce nu!!!
Sa tii ca eu goala am mancat painea!!!Te imbratisez!!!

Doinitza`s cakes spunea...

tu la dospiturile astea esti experta,ase iti cresc de-s gata sa explodeze

rodica sandor spunea...

am luat reteta,multumesc! o incerc si eu,

Diana spunea...

Vai ce paine faina, pare asa de uriasa!!! feilicitari!!!

Bine ati venit !!!