marți, ianuarie 04, 2011

Pe malurile oceanului Atlantic(marea Cantabrica sau golful de Vizcaya)

 O excursie tare frumoasa am facut Duminica...la prieteni in CASTRO URDIALES(in Cantabria ),localitate situata la la 35 km de Bilbao pe malul oceanului Atlantic.Am facut o plimbare de vreo 6 kilometri pe faleza,am inghetat un pic(de aceeia pozele nu sunt prea reusite...imi tremurau mainile pe aparat),dar a fost o excursie de neuitat...ne-am incarcat bateriile la maxim,ne-am umplut plamani cu aerosoli .....Superb!!!Va las in compania pozelor........





















Va placut???

15 comentarii:

Cool Chic Style Fashion spunea...

Un posto bellissimo, ciao

Eniko spunea...

Cum sa nu ne placa o plimbare ca asta...Malul marii...Mirosul apei...Apoi castele...Ziduri de cetate...Totul e splendid!!!Si o familie minunata!!!Superb!!!Te pup, Judy draga!!!

Bianka spunea...

Gyönyörű

diamond spunea...

uuu, ce fain :D

ghiocel07 spunea...

In vara am trecut si noi prin zona. Foarte frumos.

fly2sky spunea...

Ce frumoss..si eu vreau :)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Si Stefania,e un posto magnifico..vale la pena visitarla!!!Un bacio!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Enikö,multumesc mult!!!Esti o scumpa!!!Te imbratisez cu drag!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Köszi Bianka!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Diamond,multumesc...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ghiocel07,superb asa-i???

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

fly2sky....cand vrei,eu iti fac de ghid cu multa placere!!

JocoK spunea...

Frumos...foarte frumos!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Merçi Joco!!!Te pup!!!

Anonim spunea...

Frumosilor!!!!
Pupici,
April

Bine ati venit !!!