marți, ianuarie 04, 2011

Pe malurile oceanului Atlantic(marea Cantabrica sau golful de Vizcaya)

 O excursie tare frumoasa am facut Duminica...la prieteni in CASTRO URDIALES(in Cantabria ),localitate situata la la 35 km de Bilbao pe malul oceanului Atlantic.Am facut o plimbare de vreo 6 kilometri pe faleza,am inghetat un pic(de aceeia pozele nu sunt prea reusite...imi tremurau mainile pe aparat),dar a fost o excursie de neuitat...ne-am incarcat bateriile la maxim,ne-am umplut plamani cu aerosoli .....Superb!!!Va las in compania pozelor........





















Va placut???

15 comentarii:

Stefania spunea...

Un posto bellissimo, ciao

Eniko spunea...

Cum sa nu ne placa o plimbare ca asta...Malul marii...Mirosul apei...Apoi castele...Ziduri de cetate...Totul e splendid!!!Si o familie minunata!!!Superb!!!Te pup, Judy draga!!!

Bianka spunea...

Gyönyörű

diamond spunea...

uuu, ce fain :D

ghiocel07 spunea...

In vara am trecut si noi prin zona. Foarte frumos.

fly2sky spunea...

Ce frumoss..si eu vreau :)

judy spunea...

Si Stefania,e un posto magnifico..vale la pena visitarla!!!Un bacio!

judy spunea...

Enikö,multumesc mult!!!Esti o scumpa!!!Te imbratisez cu drag!

judy spunea...

Köszi Bianka!

judy spunea...

Diamond,multumesc...

judy spunea...

Ghiocel07,superb asa-i???

judy spunea...

fly2sky....cand vrei,eu iti fac de ghid cu multa placere!!

JocoK spunea...

Frumos...foarte frumos!!!!

judy spunea...

Merçi Joco!!!Te pup!!!

Anonim spunea...

Frumosilor!!!!
Pupici,
April

Bine ati venit !!!