vineri, septembrie 24, 2010

"Prajitura cu prune"

Spalam prunele,le taiem in doua si scoatem samburele.
Intr-o tigaie,caramelam 50 g zahar (din cele 130 g ),adaugam prunele si le calim putin.
Intr-un bol,batem untul moale cu restul de zahar tos si vanilia pana devine spuma,adaugam pe rand cele doua oua si faina.
Intindem hartie de copt intr-o tava rotunda de 24 cm diametru si turnam in ea compozitia de unt, faina si ou.
Aranjam prunele caramelate frumos peste aluat  si presaram zaharul brun.
Coacem in cuptorul preincalzit la 180ºC circa 30 minute.
Cand este gata,cernem peste prajitura zahar praf.
Pofta buna!!!
 

26 de comentarii:

Anonim spunea...

Ioi, vai....si eu nu mai am prune....e preferata mea....mooooooor, judy. Fuga la aeroport :D

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April...vin sa te iau de la aeroport!!!Te pup draga mea!!!

Bianka spunea...

Hű micsoda finomság, igazi álom

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Köszi szépen Bianka!!!

Anonim spunea...

Vai cat de bine arata! Si e asa simpla de facut....Poate incerc si eu cu Rama de prajituri , sper sa iasa!

Federica Simoni spunea...

aspettami che arrivooooooooooo!!!bravissima!!!baci!

pansy spunea...

grozav arata !eu tocmai am facut niste gomboti!

Agenda di Nico spunea...

Super...ce-mi plac prajiturile din pandispan si fructe . Of...la ora asta raman cu o pofta !
ciao!

Annie spunea...

Judi es una deliciosa tarta de ciruelas, probartía con muchas ganas un pedacito.
Besos

Anonim spunea...

Assolutamente d'accordo con lei. Mi piace la tua idea. Offerta di mettere una discussione generale.
Assolutamente d'accordo con lei. Ritengo che questa sia un'ottima idea. Sono d'accordo con te.

Doinitza`s cakes spunea...

prajitura asta mere si cu muzica,ai tot manca,ca-i faina,te-ai trezit si tu pe cand o disparut prunele,pofta-n cui,duminica placuta,pupici

DAVELLA CULINAR spunea...

Merci de vizita Judy! Dar de abea acum plec sa-mi incarc bateriile ( desi nu prea cred, caci s-au adunat o groaza de probleme de rezolvat), voi revenii pe 13 octombrie cu poze noi si impresii, sper, eu bune...O duminica placuta la toata familia!

Tivadar Emanuel spunea...

bune-s prunele alea :D

Unknown spunea...

Aaaaa, fructe de sezon, i-mi place,prajitura nu poatw fii decat foarte buna !!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria,sigur merge si cu margarina!!!Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica,aspetoooo!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,am vazut gomboti....arata fenomenal!!!Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nicoleta,merçi mult!!!Te imbratisez!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Annie,quando quieres...io te espero a un trocito!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Anonimo,non so che voi dire.....non ho capito un gran'che dell tuo commento!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza,imi cer scuze....intr-adevar am asteptat cam mult cu ele in frigider pana sa ma hotarasc ce fac!!!Multumesc!!Duminica faina si tie!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Davella,chiar...imi cer scuze ca nu am citit tot ce ai scris(am fost rapita de poze)am fost azi iar, si am citit,ca abia acum te duci in vacanta.Iti doresc numai bine si un concediu cat mai placut!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emanuel,multumesc!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Asa este Jocok!!!Iti urez bine ai venit...sau mai bine zis ai Revenit!!!Te imbratisez prieten drag!!!

Anonim spunea...

Am facut ieri o portie :)) bunaaaa!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April,ma bucur mult!!!Daca mai ai,o sa vezi ca azi e si mai buna!!!

Bine ati venit !!!