duminică, mai 09, 2010

"Cartofi cu carne tocata la cuptor!"

Cartofi se spala si se pun la fiert .In ulei de masline prajim carnea tocata cu condimente la alegere,sare si putin piper,adaugam smantana si laptele rece in care am dizolvat amidonul si patrunjel taiat marunt.Lasam la fiert cateva minute impreuna(pana se ingroasa sosul)si punem deoparte.Fierbem si ouale.
Cand cartofii si ouale sunt fierte,curatam de coaja si taiem felii.
Intr-o tava unsa cu unt punem un strat de cartofi,un strat de oua,cateva bucatele mici de unt,sos de carne,cascaval razuit,iar cartofi,ou,unt,sos si cascaval.
Bagam la cuptorul preincalzit la 180ºC pentru 50 minute.
Pofta buna!!!
 

55 de comentarii:

mirela spunea...

Foarte fain ti-a iesit,o fac si eu destul de des,ne place tare mult cu tot felul de combinatii.Te pup si duminica placuta!

marada spunea...

Arata bine! Mi-ai dat o idee pentru saptamana viitoare.
Toate cele bune!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mirela,sotul meu nu-i fan ai cartofilor dar asa cu carne si cu sos nu-i displace deloc!!!
Eu as manca in fiecare zii!!!
Multumesc de vizita si sa ai o Duminica cu soare!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Marada,este rapid si pe gustul tuturor!!Daca faci sa-mi spui daca te-a multumit!!!
Sa ai o Duminica frumoasa!
Ganduri bune!!!

Bianka spunea...

Nagyon guszta, ki fogom próbálni

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,majd meg mondod hogy milyen lett,jo?

pansy spunea...

faina de tot musacaua ta.am retinut ideea cu mozzarella,n-am folosit-o pana acum la felul asta.

Olgutza spunea...

Fain de tot... seamana cu musacaua :D si cred ca e super la gust. Brava!!

fimere spunea...

un délicieux et savoureux gratin, j'adore
bonne soirée

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,am folosit mozzarella uscata.
Ne place mult mozzarella asa ca eu o folosesc si pe mamaliga.....pe paste,aproape pe orice!!!Incearca si imi spui cum a fost.Sa ai o seara frumoasa!

Unknown spunea...

Iar papam ceva bun!!Esti sursa tentatiilor culinare!!!
Ma scuzi pentru aparitiile rarite la numar,sant foarte ocupat in ultima vreme.Atat profesional cat si cu prelucrarile video!!!Am avut cateva angajamente care mi-au cam papat timpulliber...
Dar sant (inca)acelasi prieten fidel,care apreciaza orice actiune din partea ta,si a prietenilor din blogosfera!
Acelasi JocoK te inbratiseaza si te pupa cu sincera prietenie.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Olgutza,este buna sa stii ,merita facuti(daca ar fi dupa mine in fiecare zi)!Sa ai o saptamana plina de soare!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Fimère,merçi encore!Passez une bonne soirée!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok...stiu ca tu nu uiti sa treci...ma gandeam eu ca esti ocupat cu ceva(si cand revii ne surprinzi)!!Nu stii cat ma bucura vorbele tale!!!Esti un prieten ADEVARAT!!!Te imbratisez si eu cu drag!!!!Judy.

sarah spunea...

ce multe bunatati ai facut aici!!!arata delicios.mor de pofta!
te pup cu drag

Enza spunea...

è delizioso....ti copio la ricetta!!
ciao Enza

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Carissima, complimenti per la gustosissima ricetta! Prendo subito nota. Un bacio e buon inizio di settimana

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Ti ho aggiunto alla lista dei blog che seguo! Un abbraccio

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,multumesc!!!!Te invit........

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emamama,sono contenta che ti piace....,grazie per la visita molto gradita!!!Ti auguro una bellissima giornata!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie,sei molto gentile!
Ti ho aggiunto anche io cosi sono aggiornata delle meraviglie che fai!!!Ti auguro una settimana bellissima!!!

angi spunea...

Nu numai retetele tale sunt super ci si felul in care le prezinti!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,esti prea buna cu mine....multumesc din suflet!!!!Te pup si-ti doresc o saptamana minunata!!!

José Ramón spunea...

Judy me gusta el video y esta receta,que debe de ser buenísima.

Un saludo desde

PASTELERIA MUNDO DE FANTASIA

Gabriela spunea...

Buonissima,complimenti,o reteta delicioasa,brava,brava,i-mi place!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

José Ramon,gracias!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,multumesc!!!

Doinitza`s cakes spunea...

judy ai un blog frumos niste peisaje exceptionale si da exista o gradina botanica la Jibou ce o sa te impresioneze,sa-ti de-a Dumnezeu multa sanatate acolo departe de tara ,ai o familie minunata,sa-ti traiasca,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

arata tare bine cartofii am sa-i fac

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza bine ai venit!!!Cu siguranta o sa merg la gradina botanica....ador florile!!!Multumesc mult pentru urari!!!

Agenda di Nico spunea...

Vai o bunatate..trebuie incercat! In genul asta inca nu am facut ...fac fara ou fiert... straturi de cartofi cu branza feliata topita si ceva mezeluri ...salam sau sunca ...mortadella si deasupra torn oul batut cu smantana si parmigiano .
ciaooo..a presto!

Gabriela, clavo y canela spunea...

Hola Judy! que plato tan delicioso se ve!
un beso
Gaby

Unknown spunea...

Mama mia, ce de comantarii!!
Sa fiu sincer sieu am uitat de muzica. Claudia Pavel...nu sti-am de ea pana am auzit melodia asta,data si redata mereu la radio. Sa fiu sincer cu am crezut ca e interpreta
de la noi!!! Pe urma an cautat clipul
si l-am postat si eu. Melodia am mai folosit-o in mai multe situatii...
Concluzia ?? e o melodie fff buna
ci un clip reusit,nu????

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nicoleta cu toata increderea....incearca,sunt sigura ca nu o sa-ti para rau!!!Noi nu suntem mari iubitori de mezeluri de aceea eu nu fac niciodata cu salam dar sigur nu-i rau!!!A presto cara!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gaby,grasias!!!Saludos!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nici eu nu as fi crezut niciodata draga Jocok ca este cantata de o romanca piesa,dar am vazut numele ei(am bara cu radio Sylver in pagina principala la pc)scris si am intrat pe you tube sa vad daca este intradevar romanca...si este!Imi place foarte mult melodia!!!Am observat si la tine(dar am bagat de seama ca este aceeasi melodie dupa ce am ascultat-o si reascultat-o).Merçi de vizita!Te pup,noapta buna!!!

Nadji spunea...

Un gratin comme je les aime.
Je note ta recette.
A bientôt.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nadjibella,imi pare bine ca-ti place!!!Multumesc de vizita,sa ai o seara frumoasa!!!

Tivadar Emanuel spunea...

plec sa pap .... mi-a facut cineva ieri papa buuuuuuuuuuuun :D

Tivadar Emanuel spunea...

mmmmmmmmm

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Spune la lelea...ce ai papat bun????
Sa-ti fie de bine!!!

Tivadar Emanuel spunea...

carne de vanat intr-un sos extrem de bun si cu niste orez gratios

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Na amu m-ai lovit drept in frunte!!!
Si singur ai mancat ase o bunatate???
Da-ne si la noi reteta(si carne de vanat)!!

Anonim spunea...

Te salut cu drag,Judy! Asteptam sa ne inviti la masa,ce zici?! Macar sa gustam din minunatia asta! Imi plac la nebunie cartofii in salate si tot felul de alte mancaruri! Asta-i un fel de musaca,nu?
Am vazut ca esti gemeni,in ce data,draga mea??

Sarutari de departe!
L'Automne

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bine ai venit draga L'Automne!!!
Sunt din 6 iunie nascuta......esti si tu gemeni?Din ce data?
Multumesc mult de vizita si daca iti face placere te mai astept!

Anonim spunea...

Cu mare drag,Judy si...mersi de rapuns rapid!!! Ma bucur sa mai gasesc un geaman de-al meu pe-aici! Eu sunt in 19!
Abia astept sa-ti urez cele bune la aniversare si sa degustam din prajiturica pe care ne-o vei oferi atunci! Sa fie ceva dulce,ok?
Aducem eu sampania si florile!

Pupici de departe!
L'Automne

Anonim spunea...

Rectificare: Aduc eu sampania si florile!
M-am grabit sa trimit textul si sunt cam somnoroasa...

L'Automne

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Da,draga L'Automne va fii cu siguranta dulce....multumesc anticipat de sampanie si flori!!O sa sarbatorim de doua ori...imi place:)))!!!
Tu in ce tari indepartate esti?
Sa ai o noapte linistita si odihnitoare!!!Bye

Anonim spunea...

LA VERDAD ES UN PLACER HABER DESCUBIERTO ESTE BLOG. REAL PLACER

Tivadar Emanuel spunea...

noah sigur ca am mancat asa ceva :D
si nu am reteta ca nu am facut io papa :D io nu stiu face asa sofisticat :D

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emanuel,eu te-am intrebat daca siNgur nu sigur!!Mai,mai dar rau intelegi!!!!!
Sa-ti fie de bine!!!
:)))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tu mejor receta,grasias...eres muy gentil!!!
Que pases un buen dia!!!

Tivadar Emanuel spunea...

:)) aaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaa eram grabit :D

pai nu am mancat singur ci cu d-soara care a gatit :D

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bravo asa te vreau!!!!!

Anonim spunea...

buy valium purchase valium roche - bangkok pharmacy valium

Bine ati venit !!!