duminică, mai 30, 2010

"MUSCHI DE PORC CU MAMALIGA"


porc(sau de vita)taiata cuburi,
1 morcov,o ceapa,o coada de telina,
1 catel de usturoi,supa(facuta din apa cu delicat),ulei de masline,oregan,250 ml vin rosu.
Taiem ceapa solzisori,morcovul si telina in bucati nu tocmai mici.Punem toate legumele intr-un bol,punem carnea taiata cuburi,turnam vinul peste carne si lasam la marinat 12 ore.Dupa 12 ore,intr-o cratita cu ulei de masline,punem carnea(scoasa din vin si legume)si o calim bine pe toate partile,adaugam legumele,jumatatea din vinul de la marinat si lasam la foc mare pana se evapora tot vinul.Condimentam carnea dupa gust cu piper,sare si oregan.Turnam supa cam cat sa acopere carnea,si la foc mijlociu lasam la fiert pana carnea se fragezeste(avand grija insa sa sa nu scada sosul,deci mai turnam putina supa din cand in cand)!Noi am servit cu mamaliga si salata de rosi.
Pofta buna!!!
 

32 de comentarii:

Olgutza spunea...

Super arata.. mi-ai facut pofta :P
Ma duc sa beau o gura de apa ca sa nu mai inghit in sec :P

angi spunea...

N-am mai mancat de multisor ceva bun,dar nu din vina ta ,fiindca tu te-ai straduit ,dar n-am mai apucat eu:)).
Azi iar mi-am saturat...:)ochii.
Tare bun trebe sa fie!!!

fimere spunea...

très appétissant, j'aime beaucoup
bonne soirée

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Una ricetta molto gustosa e invitante!!! Bravissima, baci

Unknown spunea...

Cred ca e gustoasa si sanatoasa!!
Nu mai vreau sa ma repet,dar meriti sa fii laudata!!
Muzica, super,dar pentru a vedea videoclipul, vii la mine pe blog!!
Te astept cu drag!
Pupici si-nbratisari multe!

Anonim spunea...

Mancarea mea preferata!!!! Bravo morosanco!

geta spunea...

umai mancaruri bune faci...arata tare bine...o saptamana minunata iti doresc!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Olgutza,imi pare bine ca-ti place!!!!
Ca sa nu mai inghiti in sec eu te invit cu tot dragul la o portie!!!
O saptamana minunata iti doresc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,multumesc!!!!!
Sa ai o saptamana de vis!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Fimère,merçi!!!Un beso!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie tesoro!!!!
Ti auguro una settimana magnifica!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Am si fost draga Jocok!!!Asa-i ca-i minunata piesa!!!Iti doresc numai bine!!!!Besos!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc morosanco!!!!
Daca-i preferata ta April,atunci esti invitata mea!!!Te pup si-ti doresc o saptamana frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Geta,iti multumesc mult!!!Iti doresc si eu numai bine!!!!

Bianka spunea...

Csorog a nyálam

Anonim spunea...

quanti sapori in questo piatto! complimenti!

Mariana spunea...

Wai ce pofta am de asa ceva!O bunatate nu alta!
Nu am mai facut nici eu de mult,dar am luat de la tine un pic!Foarte gustos!
O saptamina minunata draga mea!

Anonim spunea...

Vai de stelele mele...taman ca am o punga cu carnita de porc in congelator...nah! Sa vezi beleaua de nu o fac la mare arta , cu mamaliguta si legume...pfuai...o bunatate ce ai realizat aici! :)

Unknown spunea...

Ha ha ha,ce-mi place de tine !!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka....küldök ne csorogjon :-))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Zasusa grazie cara!!!Ti auguro una bella settimana!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mariana,multumesc si sa-ti fie de bine!!!Multumesc ca ma vizitezi chiar daca ai probleme apoi cu compiuterul!!!Iti doresc o saptamana frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria....spor la treaba atunci!!!!Multumesc mult!Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Merçi draga Jocok!!!!
Apropo...sotul este mare ascultator de muzica country si te roaga sa-i faci pana in August ce mergem in vacanta cateva cd-uri cu muzica buna country(o sa vorbim pentru cost si cum o sa le avem pe mess)!Daca bineinteles ai timp si vrei!!!Te imbratisez!!!

Unknown spunea...

Tot timpul sant deacord daca e vorba de muzica !!! Dc-uri audio,
asa am inteles ,nu ???

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Da Jocok,compact disc audio!Multumesc anticipat si vorbim cand vrei pe mess sa ne punem de acord(sau skype).Te imbratisez!!!

sarah spunea...

hmmmm arata foarte bine si ,desi eu si domnul porc nu ne intelegem cred ca si cu muschi de vita merge.tu ce crezi?
pupici draga mea

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,fara dor si poate!!!Eu fac des cu carne de vita,dar acum de porc aveam proaspat(este chiar mai bun cu vita parerea mea)!Te pup si sa ai o saptamana frumoasa!!!

pansy spunea...

ai facut o mancarica tare gustoasa.marturisesc ca eu nu as folosi la mancarea asta muschiuletul de porc.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,dar cum ai face tu?
Si sotul avea dubii ca o sa fie tare carnea(atoasa)dar a fost placut surprins ca defapt se topea in gura!!!!

Anonim spunea...

que rica esa carne con pure, debe tener un gusto de ensueño.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tu mejor receta,es polenta(hecho con la harina de mais)que es mejor que pure(para mi)!!Saludos!!

Bine ati venit !!!