joi, mai 06, 2010

"MUFFINS CU CIOCOLATA KINDER"

Pentru circa 12-14 muffins avem nevoie :
250 g faina,130 g de zahar,70 g unt,250 g iaurt natural,10 g drojdie uscata,2 oua,1 vanilie,100 g ciocolata kinder(barete).
Intr-un bol cernem impreuna faina,drojdia si vanilia.Intr-un alt bol mai mare mixam untul moale cu zaharul.Adaugam ouale si amestecam bine.Unim  compozitia din cele doua boluri,adaugam iaurtul si amestecam totul bine.Adaugam ciocolata kinder taiata marunt,amestecam.
Punem in forme de hartie pentru muffins si in forma de teflon(sau inox) sau in forma de teflon direct(forma de teflon sa fie unsa si infarinata).Umplem formele numai pana la jumatate.Bagam la cuptorul preincalzit la 180ºC pentru circa 25-30 minute.Lasam la racit in forme.
Cand sunt reci,scoatem.....si degustam(sa nu faceti ca mine....am "degustat"numai 4 dintr-un foc)!!!
Pofta buna!!!


31 de comentarii:

Craita spunea...

Arata la fel ca madlenele de cumparat,dar pariez ca sunt mult mai bune!Trebuie sa-mi cumpr neaparat forme pt muffins

fimere spunea...

ils sont magnifiques et très gourmands ces muffins, j'en raffole
bonne journée

Naina spunea...

Excelent arata, asteptam si cafelutza...:-)

Micul spunea...

Foarte faine si apetisante.
O dupa amiaza placuta sa ai.

Federica Simoni spunea...

ottima idea il cioccolato kinder! sono proprio golosi! baci!

Anonim spunea...

Arata minunat si cred ca sunt extrem de gustoase! Uau...tare bune cred ca au fost...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Goldie cumpara-ti forme neaparat...eu le-am cumparat demult dar acum a venit randul lor...si ma bucur mult ca am inceput cu aceste muffins cu ciocolata(eu nu sunt fan ciocolata dar acestea sunt o minune)!!!Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Fimére,merçi!!!Au revoir!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Naina,pofteste,pofteste...am pus de cafea!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule,multumesc mult!!!O seara frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica,provale,non te ne pentirai!!!
Un abbraccio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria,au fost intradevar superbune(daca eu care nu iubesc ciocolata am mancat 4 una dupa alta)!!!Sunt si usor de facut.....
Te pup,noapta buna!!!

Olgutza spunea...

Ce pufosenii... Ursuletii sunt tare simpatici. Cred ca au mare trecere la copii ;)

Gabriela spunea...

Pacat ca nu am forme ca altfel ma apucam si eu de facut,arata tare pufosi si cred ca sant o bunatate,neaparat trebuie sa-mi cumpar si eu formele de muffis ca nu mai rezist trebuie sa le incerc si eu!pup si o seara buna!

Sarea in bucate spunea...

vai tre sa fi fost tare gustosi!:)aici in canada is tare populari,peste tot gasesti de cumparat,is buni,dar prefer sa-i fac in casa:))

geta spunea...

doamne cat de bine arata!trebuie musai sa incerc si eu...ai mei iubesc ciocolata!

Anonim spunea...

Arata mortal...vreau si eu dar n-am forme :((

Bianka spunea...

Hát a macis valami haláli :)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Olgutza,ai dreptate.Nicoló astepta cu nerabdare sa iasa ursuleti di cuptor!!!Si au avut succes si la scoala(are cativa prieteni cu care tot timpul impart mancarea)!!!Cred ca foarte curand fac bis!!!Sa ai un sfarsit de saptamana frumos!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,iti trimit cu drag!!!Week end frumos iti doresc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,nu o sa-ti para rau daca cumperi!!Muffins se fac in tare multe moduri,eu acum mi-am cumparat o carte numai cu retete de muffins si vreau sa le incerc pe toate(nu sunt numai 244 de retete :))daca o sa am timp!!!Te pup!!!

Unde locuiesti in Torino?Noi am locuit 7 ani in Santa Rita si 3 in Mirafiori!!
Buon fine settimana!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Just me,si pe aici se cumpara dar nici nu se compara cu cei facuti in casa!!!Sunt de 1000 de ori mai buni facuti acasa...asa ca incearca-i cu toata increderea!!!
Beautiful week-end!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Geta nu astepta prea mult....sunt Super buni si sigur o sa ai succes!!!
Sa ai un sfarsit de saptamana minunat!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April....iti trimit daca vrei!!!
Sa ai un week end Superb!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszi szépen!!!Szép hét véget kivánok!!!

pansy spunea...

cam astea sunt ingredientele si la briosele mele .tare faine t-au iesit !

Tania spunea...

Judy, bel modo di far fuori un po' di cioccolato, i muffins sono perfetti e gli orsacchiotti carinissimi!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Deliziosi i tuoi muffins e che teneri gli orsacchiotti! Bravissima. Baci e buon fine settimana

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tania,grazie!!!Sei molto gentile ....grazie per la visita gradita!!!
Ti auguro buona domenica!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,benvenuta!!!Grazie per ii complimenti e per la visita!!Ti auguro una Bellissima Domenica!!Baci!!

sarah spunea...

yummyyyy!!!foarte faine formele de ursuleti.de unde le-ai luat?
pupici

Bine ati venit !!!