joi, mai 20, 2010

"Tarta cu branza ricotta si piure de castane"

Se invarte aluatul in pelicula alimentara si se pune la frigider 30 minute.
Intre timp pregatim umplutura:500 g branza ricotta,2 oua,un borcan de 400 g de piure de castane,castane intregi fierte si decojite(daca nu aveti se pot inlocui cu 50 g ciocolata razuita),zahar daca este necesar.
Intr-un bol batem ouale,adaugam branza si mixam bine.Adaugam pe rand cate o lingura de piure de castane si mixam.Daca folositi ciocolata atunci este mai bine daca o adaugati la crema si nu pe suprafata tartei.Scoatem aluatul din frigider,intindem o foaie subtire si o asezam in tava pe hartie de copt.
Punem crema,asezam castanele si bagam la cuptorul preaincalzit la 180ºC pentru circa 40 minute.Lasam sa se raceasca in tava!
Pofta buna!!!

16 comentarii:

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Ciao tesoro, che torta bellissima e golosa hai preparato! Mi piacerebbe poterla gustare!!! Mi segno la ricetta! Un bacio e felice serata

Micul spunea...

Cat de bine arata si ce buna trebuie sa fie.Eu ador castanele.
Daca-ti face placere te astept pe la mine, sa ridici un premiu.
O seara faina sa ai.

angi spunea...

Asta da reteta!
Da,parca piure-ul de castane il avem doar ...toamna:).Tu ce esti de le ai pe toate cand vrei?:)))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie sei molto,molto gentile!!!Felice serata anche a te!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule multumesc,o sa vin cat de curand dupa premiu!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,eu gasesc tot timpul piure in orice magazin...si ce-mi place mult la acest piure de aici ca nu contine deloc rom(eu urasc romul).Castanele este drept ca le gasesc doar la un magazin si-s cam scumpe dar odata la 2 luni merge!!!Deci stai linistita nu-s nepoata lui Henry Potter :-))
Te pup si sa ai o seara frumoasa!!!

angi spunea...

Pentru cateva momente chiar am crezut ca esti...:)))

Gabriela spunea...

Faina prajitura ta am si eu 2 cutii de ricotta,numai ca trebuie sa ma duc sa-mi cumpar un borcanel de piurè de castane si cred ca sambata am s-o fac si eu!pup si noapte buna!

José Ramón spunea...

Ce pictura! Trebuie să fie rafinat.

Un salut de la World produse de patiserie de fantezie

Bianka spunea...

Hű ez valami isteni lehet, az a sok gesztenye benne mennyei

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,cateodata chiar as vrea sa fiu :-)).

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,incearca....nu o sa-ti para rau sunt convinsa!!!Ganduri bune!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jose Ramon como escribes bien en rumano!!!Muchas grasias!!!!Saludos!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszönöm!!!

pansy spunea...

judy,spre deosebire de tine mie imi place romul (!) mai ales la piureul de castane si la mojito.dar banuiesc ca in combinatia asta ciudata pentru mine ,cu urda,nu-si gaseste locul.mie imi plac foarte mult castanele,dar ma intreb ce gust poate sa aiba combinatia?mie frica sa incerc.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,sa nu-ti fie frica.....ricotta nu are gust de urda ca la noi si merge tare bine(cel putin la noi a avut mare succes)!!!!Te pup si sa ai o saptamana frumoasa!!!

Bine ati venit !!!