joi, mai 13, 2010

"PERNITE CU CAPSUNI"

Sa va spun ce si cum:Am cumparat dimineata niste foi gata facute si am zis hai sa le umplu cu ceva ...si le-am umplut:
Foile aveau 20 cm diametru si erau 16 la numar,am pus cca 20 de bucati de capsuni taiate cuburi mici,200 g urda dulce,75 g de marmelada de mere gutui,50 g nuca pisata in mojar,zahar dupa gust,1 ou ,zahar brun.
Am amestecat toate ingredientele in afara de ou si zaharul brun,am pus cate o lingura pe fiecare foaie,am inchis in forma de pernita,presand marginile cu o furculita,am uns fiecare cu ou batut si am presarat pe suprafata fiecarea cu zahar brun.Am bagat la cuptorul preincalzit la 190ºC pentru 10 minute,le-am intors, le-am mai lasat alte 10 minute si .....voilà!!!
Pofta buna!!!
 

33 de comentarii:

angi spunea...

Pentru ca am ajuns in sfarsit prima,cred ca mananc eu tot!!!!!!
Doamne ce bine arata!!!!


Cum erau foile?
Musai sa fac si eu!Imi lasa gura apa...

Sarea in bucate spunea...

RAPID SI SUPER GUSTOS! FELICITARI! AI NISTE PREMII LA MINE....:))PUP

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Complimenti per queste delizie! Molto invitanti. Baci

Kadia spunea...

Vai ce bine arata! Imi plac capsunile la nebunie si la noi acum sunt in toate magazinele. Cred ca tocmai am gasit reteta "dulce" de duminica asta! Multumesc frumos pentru reteta!

Paul spunea...

Ha,ha, de stiam...trageam o fuga sa te ajut...ce pofta mi-ai facut!

mirela spunea...

Tare bine arata.Te pup si o zi buna!

Doinitza`s cakes spunea...

Eu chiar am forma asta in trusa nu-mi trebuie furculita,mi-ai dat niste idei,dar am sa inlocuiesc nuca cu alune cainele nu este al nostru,am avut si noi o o femela de 1luna la apartament,o trebuit sa o dam din pacate ca deranja vecinii,a primit-o fetita cadou ,o chema Maya,acum e in Timisoara ,am plans dupa ea o saptamana,asta e al pritenului ei si da trage sania,e o frumusete are ochii albastri ca ai sotului meu,fetita i spune :tati intr-o alta viata tu ai fost hasky?te pup dulce

Doinitza`s cakes spunea...

si apropo la Contele de Monte Cristo am pans si la film si cand am citit cartea,m-a impresionat ca Ghost cu patrick swayze sau Lantul amintirilor

Micul spunea...

Super arata pernitele tale, imi inchoui si ce bune au fost.
Sa aveti o zi frumoasa.

Bianka spunea...

Hű nagyon jól néz ki,ezt most nagyon megenném :D

furnicuta boscodina spunea...

buna ziua si o zi senina,
scuze ca dau buzna asa dis-de dimineata. dar, nerabdator pe blogul meu asteapta un premiu, daca vei avea placere si dorinta sa-l iei, va fi tare bucuros :)

Reka spunea...

arata superb, felicitari. ma duc si eu sa iau capsuni, poate incerc reteta ta :-)))).

Anonim spunea...

Tu ne bagi in boala, Judy. Mi-ai facut o pofta, bine ca nu-s insarcinata ca te vedeam cu pachetul la aeroport :)))))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,pofteste pofteste!!!Foile sunt facute simplu,cu faina,drojdie,untura si apa...poti sa le faci linistita acasa(mie mi-a fost lene sa le fac de aceea am cumparat).Sa ai un week end frumos!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Just me,multumesc...am luat premiile si mai tarziu le si postez!Week end superb iti doresc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie!!!!Ti auguro buon fine settimana!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Kadia,imi pare bine ca-ti place!!!
Te rog sa-mi dai link-ul tau....vreau sa te pun in lista mea de bloguri!!!Sa ai un week end frumos!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Hahaha Paul,na vezi :))))Multumesc pentru disponibilate!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mirela,multumesc!Week end frumos iti doresc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza,superb catelul!!!Buna ideea cu alunele....o sa incerc si eu!!!
Contele de Monte Cristo....stii de ce este preferatul meu?Eram mica de vreo 3 ani cand tatal meu a citit cartea si ne-a povestit-o si repovestit-o de sute de ori.Cand am stiut sa citesc,am citit-o la randul meu,am vazut filmul(o stiu pe de rost...am in minte fiecare moment).......practic am crescut cu aceasta minunata carte.....
Sa ai un sfarsit de saptamana superb!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule,multumesc mult!!!Sa fii iubita!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,küldöm is!!!Köszönöm!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Boscodina,multumesc ca nu ma uiti....am fost si le-am luat,le postez putin mai tarziu daca nu te superi!!!
Sa ai un sfarsit de saptamana frumos!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Reka,multumesc mult!!Daca le faci sa-mi spui cum au fost,ok? Sa ai un week end frumos!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April,amu ma faceam de groaza!!!
Multumesc mult draga mea!!!Week end frumos!!!

pansy spunea...

faine si aromate trebuie sa fi iesit !

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,multumesc!!!!Pupici morosanca mea!!!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Ciao carissima, ti ringrazio di cuore della gradita visita, un bacio e buon fine settimana

Federica Simoni spunea...

ciao!! ma questo piatto è da leccarsi i baffi!!! bravissima!!! baci!

Anonim spunea...

Ohooooo....ai muncit ceva...Cred ca miroase innebunitor de placut la tine in buctarie....Uau!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie a te!!!Buon fine settimana anche a te!!!
Un abraccio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica grazie,sei molto gentile!!!
Ti auguro buon week end!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria,multumesc......acuma in momentul asta la mine in bucatarie miroase a usturoi hahaha!!!
Sa ai un sfarsit de saptamana frumos!!!!

Bine ati venit !!!