marți, mai 04, 2010

"CASTELUL DE LA OLITE- NAVARRA- SPANIA"

 
 
  
  
Spre casa...o  campie frumoasa,de un verde intens si cateva eoliene!!!

Sper ca va facut placere sa faceti turul acestui superb palat cu mine!!!

33 de comentarii:

Eniko spunea...

Daaa, mi-a facut mare placere sa ma plimb in castel. Pozele sunt foarte reusite. Minunat!!!

Micul spunea...

Foarte, foarte frumoase poze si castel.
Mi-a placut mult in Spania, din pacate n-am vizitat decat zona Madridului.
O zi frumoasa sa ai.

Anonim spunea...

Intradevar a fost o placere sa fac turul asta impreuna cu tine...Ori de cate ori ajung pe cararile patriei noastre , incerc sa nu ratez castelele sau bisericile medievale , tocmai pentru linistea din ele si pentru frumusetea intoarcerii in timp...
Impresionant cum au pastrat acest castel spaniol in buna stare.
Sa iti fie de bine! :)

Bianka spunea...

Csodálatosan szép, de megnézném én is személyesen

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Enikö,multumesc mult!!!
Sa ai spor la tot ce faci!!!
Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule....eu nu am fost inca prin zona Madridului.Sper sa ajung vreodata si pe acolo!!
Sa ai o zi buna!!!Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria...spre rusinea mea eu nu cunosc Romania!!!Nu am vazut niciodata marea...in orice parte de tara am fost,am fost tot pe fuga!!
Chiar ai spuneam lui Nicu(sotul) ca trebuie sa luam tara in lung si-n lat intr-o vara....de-am avea timp!!!
Mi-a facut placere ca ti-a placut turul facut cu mine!!!Te pupez!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,csak gyere akàrmikor...en majd elviszlek!!!

Anonim spunea...

Foarte frumos castelul dar si orasul. Sper sa am ocazia sa-l vizitez, candva....multumesc pentru turul virtual.

Tasha spunea...

Gratie tie am putut vizualiza imagini deosebite...multumesc draga mea maramuresanca,diseara o sa-ti dedic o melodie la radio-ul la care am emisiune la radiosilverfm!un radio online pe care il poti si tu auzi,daca ai winamp instalat pe calculator.
O zi frumoasa in continuare!

Tasha spunea...

Am uitat sa-ti spun ca emisiunea mea este de la 18-20 de luni pana vineri....poate iti faci timp sa asculti...dar si sa dedici celor dragi de acasa melodii de suflet.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April,cu multa placere!!!Poate treci odata pe aici....o sa-mi faca deosebita placere sa te insotesc la acest castel!!!Sa ai o seara frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tasha,nu aveam winamp dar l-am descarcat acum si din pacate nu gasesc radiosilverfm!!!Am gasit 260 de posturi de radio romanesti dar nu asta!!!Poti sa-mi dai mai multe detalii???Mi-ar face o deosebita placere sa te ascult!!!Te pup!!!

Unknown spunea...

Super de tot!!! Te invidiez pentru posibilitatea de a vizita,cu mare usurinta,asa o frumusete de castel medieval!!
Cer permisiunea de a l-e copia, in speranta ca voi reusi sa realizez un slidshow...
Felicitari pentru pozele foarte reusite!!!
Salutari de prietenie de la Beius,inbratisari si pupici...

Tivadar Emanuel spunea...

ft frumos ;)

Tasha spunea...

olgamorar este id-ul meu,adauga-ma la lista ta de YM si rezolvam acolo...ok?

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok,ai permisiunea mea fara nici o problema!!!Eu te invit sa vezi de-adevaratelea!!!Multumesc de salutarile tare dragute si de complimente...te pup si eu cu drag!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emanuel,multumesc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tasha,cred ca am reusit!!!Ti-am lasat mesaj cu numele intreg Erzsebet iudith fat.Sper ca a mers!!!Te pup si astept maine sa te aud!!!

angi spunea...

Ce frumos!!!
Parca si eu am auzit slujitorii care se pregateau pentru o petrecera importanta.Ati fost si voi invitati sau chiar voi ati dat petrecerea?:)

La multi ani ...sotului tau drag!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi.....nu ar fi fost rau!!!!
Multumesc din suflet pentru urare!!!A fost sambata ziua lui(1 Mai)dar am avut musafiri din Barcelona si am fost tot pe drumuri de vineri pana duminica seara(nici macar tort nu i-am facut inca).Acum este in Franta si cand se intoarce o sa-i tinem un picut ziua...asa in familie!!!Multumesc si va pup!!!

Liana10 spunea...

O zi istorica...asa parca am trait vazand minunatul si maretul castel. O zi frumoasa cu cer bogat, cu sufletul plin de falnica lucrare a omului. Merci mult de tot! Cat mi-as dori sa-l vad si-n realitate...
La multi-multi ani cu sanatate sotului tau drag, sa fie sanatos, norocos si fericit ca te are;-)

pansy spunea...

judy,sa-ti traiasca sotul si sa fiti snatosi ,fericiti si voiosi.n-am fost in spania, da'mi-a placut la castel !

vera banica spunea...

intr-adevar ,superbe locuri, iar tu, o norocoasa.multa fericire tie si familiei tale, la o zi dupa frumoasa aniversare a sotului!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Liana,iti multumesc mult pentru urari!!!Esti foarte draguta...m-am emotionat mult citind comentariul tau...multumesc!!!Te imbratisez!!!
Sa ai o zi buna!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy...multumesc mult!!!Ganduri bune!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Verushk,bine ai revenit!!!Multumesc mult de urari si de vizita!!!Sa ai spor la tot ce faci!!!

sarah spunea...

superbe poze.eu am fost in Spania de pomana.n-am iesit din casa parca eram batuta-n cuie.acum mi-e ciuda dar ce sa fac.poate mai ajung prin Europa in aceasta viata.pupici draga mea

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah...eu sunt aici de doi ani si abia acum incep sa ies...dar acum cred ca nu ma mai opresc repede(mi s-au aprins calcaiele)!!!Sa ai o Duminica frumoasa!!!Te pup!!!

Anonim spunea...

tienes una pagina maravillosa, es muy relajante e inspiradora, esas imagenes estan totales. Me hiciste viajar hasta un castillo, gracias.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Estoy contenta que te gusta......hasta pronto!!!

Marco spunea...

Un castello bellissimo, complimenti per le foto.

Grazie per il supporto, ultimamente non ho molto tempo per me, ma spero di recuperare presto ...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Heiiii,Marco bentornato!!!!Mi fa piacere vederti in giro!!!Grazie per il complimento...detto da un professionista come te mi puo fare solo piacere!!!Spero di rivederti (virtualmente)presto!!!

Bine ati venit !!!