miercuri, mai 19, 2010

"ROLLÉ DE CARNE IN LAPTE"

Se taie marunt ceapa,morcovul,telina si se caleste intr-o tigaie inalta impreuna cu untul.Se adauga foile de dafin,usturoiul necuratat si piper.Cand scade putin din unt se pune carnea(eu am cuparat carnea deja legata dar se poate lega si acasa cu o ata alimentara in cateva locuri...ata serveste pentru a tine carne in forma rotunda)si se prajeste putin pe toate partile.Se toarna vinul si se lasa pana se evapora.Se incalzeste laptele si cand vinul sa evaporat se toarna fierbinte peste carne.Se pune si nucsoara,si se lasa la fiert la foc mijlociu pana ramane cca 150 ml de sos(nu mai putin de o ora).
Se scoate carnea,se inlatura ata si se feliaza.
Din sos se inlatura usturoiul si foile de dafin, se  mixeaza pana devine o crema si se serveste cu carnea!!!
Pofta buna!!!

 

22 de comentarii:

Bianka spunea...

Isteni lehet

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Ciao tesoro, che meraviglioso rollè di carne con una gustosa salsa! Bravissima, Un bacio e felice giornata

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszi szépen!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie!Un abbraccio forte e una magnifica giornata anche a te!!!

Micul spunea...

Ce bine arata.Cred ca-i tare, tare buna.
O zi frumoasa iti doresc.

angi spunea...

Si carne ,si lapte,si vin...prea multe pentru criza care ne...mananca!
La tine arata bine,dar eu m-am saturat nu de carne ci pe...Black.
Tare-mi place "baiatul"asta!

Demult,demult melodia asta ii aducea sorei mele ...ghinion.Inainte de a primi rezultatele de la intrarea la facultate,daca auzea Black,stia ca a picat(a dat la medicina).Poate ca pana la urma n-a fost ghinion ,ci chiar noroc!:)

Gabriela spunea...

Vai,vai ce mancaruri pregatesti tu aici,pot sa vin la tine sa mananc?Arata f.foarte bine!pupici si o zi frumoasa sa ai!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule este foarte buna sa stii,merita incercat!!!Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi,criza,criza dar in burtica tre sa bagi...nu?
Cat despre Black,sa stii ca si eu l-am urat intr-o vreme(pentru ca unul din frati mei il asculta de 1000000 de ori pe zii la maxim,si am ajuns la epuizare)dar acum chiar imi face placere sa il ascult de cateva ori!!!Multumesc de vizita si te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,tu aduci orezul,eu pun carnea....merge nu?
Un grande abbraccio!!!

Federica Simoni spunea...

deve essere eccezionale preparato così! bravissima!

zucchero e cannella spunea...

ciao,la carne non è il mio forte,però il tuo piatto si può provare!!!
Lu

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica,grazie:-))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lu,la pui provare...sono sicura che ti piacera!!!Grazie cara!!!

Unknown spunea...

felicitari voua pentru tot ceea ce faceti, voua romanilor care ati reusit sa va adaptati, sa lucrati, sa aratati lumii ca Romania este o tara mandra si profunda, cu valori si capacitate, atat intelectuala cat si practica.
daca as putea sa implinesc cuiva trei dorinte, una dintre ele as alege sa o implinesc romanilor care si-au lasat obisnuintele, pentru a-i invata pe altii cat de neobisnuiti suntem.

in ceea ce priveste mancarea pe care o prezinti, desi e tarziu, sunt in bucatarie si incerc sa vad ce imi iese.
sper ca dimineata sa surprind familia cu bunatati care sa arate macar pe jumatate la fel de bine ca ale tale.
Inca o data va urez spor in toate si voi posta bloggul tau zilele urmatoare la mine pe blogg, acum bucataresc, maine muncesc si calatoresc prin tara...
sanatate!

Niki spunea...

Ez csúcs..;oPPP Istenien néz ki..:))))

sarah spunea...

ohhho ce minunatie delicioasa.arata foarte bine.pupici draguta

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ionel,multumesc mult pentru cuvintele frumoase!!!Mi-ai facut ziua mai buna!!!

Sunt chiar curioasa daca a placut familiei tale reteta mea....si tie bineinteles!Sa-mi scrii daca da sau nu!
Multumesc de sustinere,sa ai o zi buna!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Niki,köszönöm szépen!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,bine ai revenit draga mea!!!Eram preocupata pentru tine dar acum m-am linistit!Bine ca te duci inapoi.....asa vii mai des pe la noi(si ne si incanti cu minunatiile tale culinare).Te pup si sa ai grija de tine!!!!

pansy spunea...

asta da reteta,musai incercata !

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,imi pare bine ca te-am nimerit cu asta!!!Numai bine iti doresc!!!

Bine ati venit !!!