luni, ianuarie 25, 2010

"LEAPSA DE LA ANA MARIA!"

Azi am primit o leapsa de la Ana Maria
 "Ce gasesti in poseta?"

La mine nu este problema ce gasesc....e problema ca nu gasesc niciodata ce-mi trebuie!
Am o poseta sau cum a spus Ana Maria o geanta de postas(urasc posetele mici!)in care bag de toate!Am vreo 5 pachete de batistute de unica folosinta,
servetele umede,
o sticluta de dezinfectant de maini fara spalare,
apa care nu lipseste niciodata,mai si coca cola(care imi place la maxim),
portmoneul cu tot felul in el(carduri,buletin romanesc,carduri de sanatate,calendar,poze,carnet de conducere,carduri de mall-uri,bilete la loterie si bani).
pasaport,
actele de rezidenta de Spania,
medicamente care nu lipsesc(algocalmin,diclofenac)
am si tamp....nefolosite bineinteles,care raman de la o luna la alta,
1001 chei,telefoane,lip-stick(alte farduri nu, pentru ca ma fardez numai la zile mari) si nelipsitele bomboane!.....
Stati asa ca am mai gasit  ...bateri,o pila de unghii,jocul lui fiu-meu si o gramada de bucati de hartii pe care notez cate ceva cu gandul ca acasa transcriu in notes.......dar credeti ca o fac? 
Cam atat........credeti-ma e putin in comparatie cu alte dati!
Si acum ca mi-am intins poseta in fata domniilor voastre ma roade si pe mine ce au altele in posete?
Si anume::::::CIOCOLATA SI ZAHAR
                     TASHA
                     LISSA'S CAKES.
Mor de curiozitate!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comentarii:

Tasha spunea...

Uff!!!Judey stii ca eu nu fac pe mimoza,eu iau toate sarcinile si premiile dar chiar am publicat pe Jurnal de Austria mai in urma cu doua ore leapsa simpatica.Iarta-ma dar chiar daca am mai multe posete,acelasi continut au toate...:)
Multumesc pentru intelegere...pupicei satmareni!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tasha draga nu ma supar!Vin sa te vizitez sa vad ce ai in poseta!(gluma)

José Ramón spunea...

judy Vă mulţumim pentru vizita si comentariu la (World PATISERIE de fantezie blog-ul dvs. este listat în blog-ul meu pe blog-ul meu tine Salutări de reţete fabulos

Jack T spunea...

Hi Judy,

si eu am tot Timpul un Sagrotan Gel cu mine.....
Sint un pic cam Curätenie Fanatic.....

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Asa ma cheama si sotul "Fanatica curateniei"Dar eu tot zic ca nu-i adevarat!!!Am zile cand nu am chef nici sa respir...dar sa mai fac ceva.........!!!

Bine ati venit !!!