luni, ianuarie 11, 2010

"CALZONI"


Pentru 4 calzoni avem nevoie de:Aluat de pizza din 400g faina,drojdie putina sare si daca vrem si un ou(eu am pus).Pentru umplutura:250g branza de vaca(ricotta),5 linguri parmezan ras,250g  branza mozzarella taiata cuburi,2 oua,120-140g salam sau sunca taiata si aceasta cuburi mai mici,sare,piper,2 linguri ulei de masline,2 linguri bulion.Facem aluatul,lasam la dospit pana i-si dubleaza volumul,intre timp preparam umplutura.Amestecam toate ingredientele ,saram si piperam dupa gust(atentie la salam sau sunca,daca este mai sarata puneti mai putina sare sau chiar deloc in umplutura)Cand aluatul e crescut,il impartim in 4 si din fiecare intindem un disc de 12-15 cm diametru.Punem umplutura numai pe jumatate de disc iar cealalta jumatate o intoarcem peste(vezi fig 6).Lipim marginile cu degetele si ungem cu uleiul amestecat cu bulion.Bagam la 225ºC in cuptorul preancalzit 20-25 minute!Se serveste cald.   Pofta buna!

15 comentarii:

Scarlett: spunea...

buonissimi io li adoroooooooooo,vengo a mangiarne uno??baci

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ti aspetto con gioia!

Paola Brunetti spunea...

complimenti! devono essere proprio buonissimi! ciaooo

Unknown spunea...

Adoro i calzoni e i tuoi sono veramente buoni e belli!!!!

Tania spunea...

Mamma che ripieno, morbido e invitante!
Grazie mille per i premi! Baci.

Paradis spunea...

Super aratoase,si sint preferatele mele.Complimenti!

Ana Thomas spunea...

Calzone facute in casa....woowww, ce poate fi mai bun?

Ana-Maria spunea...

Arata demential!Sincer...si mie imi plac calzoni...am mancat de cateva ori si imi plac!

Jack T spunea...

Hi Judy,

am fost Ieri pe acelasi Gind.
Si eu am fäcut.
Feine ti-au iesit. Tu nu te-ai zgircit de loc la Brinzä.Delicios.

Cu drag Jacob

Scarlett: spunea...

judy scusami,ma vorrei chiederti hai utilizzato farina 0???(cioe' farina per pane e pasta??)per fare la base...grazie

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc tuturor pentru comentari si complimente!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grazie dei complimenti ragazzi!Siete tropo carini!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Scarlett,si ho usato la farina per pizza.Tipo 0.Sono contenta che ti piacciono e che gli fai! Un bacio!

Mariana spunea...

Nu stian ca se numesc asa!Arata tare bine!Eu fac asa dar le prajesc in ulei!sint asa bune!dar uite le voi pune la cuptor!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Eu draga Mariana nu am facut niciodata prajite,nici nu am stiut ca se pot face si asa!Poate postezi intr-o zi reteta si asa vedem si noi!Merçi de vizita!Te pup!

Bine ati venit !!!