joi, ianuarie 21, 2010

"TULIPE CU CREMA MASCARPONE SI FRUCTE"

  

29 de comentarii:

Jack T spunea...

Hi Judi,

sint feine Hippen ale tale.Si Umplutura oricum ...

Ciao

Unknown spunea...

Bell'idea, complimenti, saranno sicuramente buonissimi!!!

Ana-Maria spunea...

Arata bine...mi le imaginez cu inghetata!:)

Scarlett: spunea...

avresti fatto felice anche me con questi se abitavamo vicine...be me li godo con gli occhi...brava!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Jacob!Umplutura asta este preferata noastra!O fac foarte des.Salutari!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Matteo,grazie dell complimento!Ti saluto!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria,buuune sunt si cu inghetata dar asa de frig imi este in acest moment...prefer sa nu ma gandesc la inghetata!Te pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Eh,eh,eh molte volte ho pensato la stessa cosa!!!Perche non sei piu vicino??!!Besos!

Liza spunea...

Nagyon finom lehet! Kár, hogy nem tudok spanyolul.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Kedves Liza,a kalendarium alat,translator van.Koszonom hogy erefele jartal!Szivesen varlak akarmikor!

Federica Simoni spunea...

wow ma che meraviglia!! io prendo quella con la fragola!! ahahah! bravissima!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grazie Federica!!!Sei troppo carina!

Tivadar Emanuel spunea...

Mi-ai facut pofta - si stii de ce mai ales - de afineeeeeeeeeeeeeeeee!

Cool Chic Style Fashion spunea...

che belli questi cestini,brava stefania

Laura spunea...

Foarte simplu si delicious, Cremele cu mascarpone are nemaipomenite...:-)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emanuel,lasa ca imediat mergem la cules de afine pe Gutin!!!Sunt foarte bune pe la noi!!!!Multumesc de comentariu!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grazie Stefania,e grazie per la visita!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Da, Laura cremele cu mascarpone sunt preferatele noastre!Usor de facut si nemaipomenit de gustoase!Multumesc mult de vizita!Ciao.

Tivadar Emanuel spunea...

da - asa e - sunt foarte multe si mai ales extrem de bune!

Lissa's Cakes spunea...

Judy ,tare bine arata cosuletele si crema e delicioasa,te pup!

katty spunea...

una vera delizia!! complimenti!! baci katty

marcu spunea...

Spre bucuria sotului tau si spre ciuda mea, deoarece iar raman doar cu privitul.
Cand o sa ajung odata cu drujba la tine si la Jacob o sa-mi fac eu portie grija mea.:)

Elena Toma spunea...

Judy, niste cosulete foarte prezentabile si sunt convinsa si foarte gustoase! Mi-ai dat o idee si mie, dar nu stiu unde sa le gasesc. Acum o sa caut peste tot asa ceva!

Mammazan spunea...

Che peccato che stasera Translator faccia sciopero però ho visto le foto bellissime delle deliziose coppette e mi sono piaciute molto!!
Compliments

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lissa multumesc!Te pup si eu!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Katty grazie del complimento e della visita!!!Baci!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Marcu,imi pare rau ca-ti fac pofte!!!Imi imaginez cum ai arata cu drujba in mana in fata unui tort!ha,ha,ha....

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doamna Elena,multumesc.Sincer nu stiu unde ati putea gasi in Romania asa ceva dar daca va ajuta,pe blogul meu la "cosulete cu frisca si piure de castane"gasiti reteta de cosulete foarte gustoase si usor de realizat.Apropo...sotul meu va saluta(ca de la pescar la pescar)!Va pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mammazan,grazie della visita gradita!

Bine ati venit !!!