marți, ianuarie 19, 2010

"CHEC" aspect "0" gust de "10"

Asa:100g cacao,5 oua,225g unt la temperatura camerei,225g faina,1 lingura jumate de drojdie uscata,1 lingurita esenta de vanilie,200 g zahar,50 g perle de ciocolata.
Pentru glazura de ciocolata:
120 g ciocolata menaj,6 linguri de apa,150 g zahar praf.
Intr-un bol amestecati untul moale cu zaharul si mixati pana se deschide la culoare,adaugati faina pe care ati cernut-o si amestecat-o inainte cu drojdia,si cele 5 oua.Mixati bine,apoi cu o lingura de lemn amestecand usor incorporati perlele de ciocolata si esenta de vanilie.Turnati in tava unsa cu unt,jumate cantitatea de aluat.Topiti cacao-a in 15cl de apa calda,amestecati si adaugati la jumatea de aluat care a ramas in bol.Turnati si a doua parte de aluat in tava,aranjati,avand grija sa nu se amestece prea mult cele doua culori.Bagati la cuptor preincalzit la 180ºC pentru cca 40 minute.Scoateti din tava si lasati sa se raceasca putin.Intre timp faceti glazura: Mixati zaharul praf cu apa, topiti ciocolata pe abur si amestecatile impreuna.Turnati peste chec!  Pofta buna!!!
 

15 comentarii:

Jack T spunea...

De cind trebuie sä aibä chec aspect ??
Trebuie sä fie bun la Gust ,cä atuncia nu mai ai oricum Timp sä faci Poze, cä sa dus......

Cu drag Jacob

Ana-Maria spunea...

Ce mai conteaza aspectul,ca nu mananci aspectul...ce nu?!:))Mie mi se pare ca e apetisant si ca ar avea gust de nota zece si as da 500 de calorii pentru o felie!:))

Federica Simoni spunea...

wow oltre che splendida deve essere una delizia!

Tasha spunea...

Mi-ai facut o pofta...ca-mi ploua in gura deja!:))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jacob...tu vorbesti ca nu trebuie sa aiba aspect!!!!Tu care le faci toate Perfect!!!Oricum multumesc!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria sa stii ca atunci cand vrei sa-ti iasa ceva bine dai in bara!!!De buna a fost foarte buna dar ce nervi am avut!!!Oricum sa mancat cu pofta si la urma urmei asta conteaza!!!Merçi de vizita!Te pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica, grazie mille per il complimento!Il aspetto lasciava un po desiderare pero il gusto era buonissimo!Un saluto!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tasha,promit ca in August cand mergem in tara o sa prepar una cu aspect si ne intalnim sa o si gustam!Ce zici?Tu dai cafeaua si eu checul!!!Te pup!

Cristina's World spunea...

Judy, dupa reteta pare un chec delicios. Ai uns tava inainte de a pune compozitia in ea?

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ciao,Cristina.Sigur,am uns-o,tocmai de aceea m-am si enervat!Dar mi-a trecut cand am vazut ca checul sa mancat repejor!Merçi mult de vizita!Te pup!

Federica Simoni spunea...

ciao Judy! in forno alla ricetta ho scritto dove ho acquistato la farina di carruba! baci!

Paoletta spunea...

Ciao!!!!Complimenti per il blog,è davvero carinissimo.
Grazie per essere passata da me....e complimenti anche x questo dolce....sembra golosissimo!!!!Ciao

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grazie Paoletta!!!Ti aspetto ancora!

Tivadar Emanuel spunea...

Blogul tau trebuie urmarit cu burta plina! :))

Lissa's Cakes spunea...

Arata tare delicios dupa cum se vede ...si asta e principalul.
Te pup draga mea !

Bine ati venit !!!