luni, ianuarie 25, 2010

"PIZZA"

 

11 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

deci nush cum sa-ti zic dar mi-i o foameneeeeeeeee si acum o pofta de pizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de nu-i adevarat

Unknown spunea...

Che belle pizze che hai preparato.
Buon lunedì!

Tasha spunea...

super!!!ce bine ti-a iesit!mi-ai facut pofta!:)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc,Tasha draga!

Jack T spunea...

Ciao Judy,

care dintre cei doi e Marco ? Eu väd aicia und Emanuelö si un Matteo......

Clar cä-ti place Pizza subtire, Tu vii de la Italieneasca....
Da e si bunä asa crocant , iti dau dreptate.Si Brinzä trebuie cä dacä nu nui Pizza Medizin,certo :-))))))


Ciao

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Jacob!!!!!!Ce rusinos!!!!Uite ce gafa am facut!Sper sa nu fi citit!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grazie Matteo.Non e come quella da Italia pero a noi piace!Buona settimana!

Federica Simoni spunea...

che fame!!! mmmm...mi mangerei lo schermo!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica,ciao.Noi ci acontenteamo cosi perche qui mica trovi una pizza buona come in Italia!Beati voi!!!Un bacio!

katty spunea...

che buona e che coincidenza anche io oggi ho postato la pizza!! un bacione!!

Bine ati venit !!!