vineri, ianuarie 29, 2010

"CARPACCIO"

Cereti macelarului sa va taie sau acasa puneti muschiul la congelator o ora si taiati feliile!
Se poate consuma simplu numai cu ulei extravirgin de masline si feliute de parmezan.Eu azi am preferat  cu sparanghel( fiert in apa cu sare) si rosii.Cred ca se explica pozele singure,in modul de preparare!
POFTA BUNA!! 
               

23 de comentarii:

Ana-Maria spunea...

Chiar se haleste crud?!
Nu te doare la burticuta pe urma?:)
Intreb si eu , ca-s uimita..:)

Scarlett: spunea...

bellissima proposta,gli abbinamenti e i colori,unico piatto da veri buongustai ...ciao bella e buon week end...
ps:se non posto sempre e' preche' ho qualche problema...non parte alle volte il vommento o si blocca,ma ti seguo sempre!!!baciiiiiii

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria,nu nu te doare,bineinteles trebuie sa fie carne extrem de proaspata si verificata!Este nemai pomenit de buna si sanatoasa!!!Multumesc de vizita!Te pup!Week end superb sa ai!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Scarlett,grazie!Sei troppo gentile!Buon week end anche a te!

Mariana spunea...

Arata exceptionalll!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Mariana!Sa ai un sfarsit de saptamana grozav!

Ana Thomas spunea...

Hmmmmm, delicios!
Duc dorul macelariilor unde macelarul iti daia bucatica pe care o voiai tu...ce vremuri!
Aici, ca oriunde cred, totul este super ambalat, in vid sau nu...insa nimic nu mai are gust!
Toate cele bune, totul arata desavarsit!

Elisa spunea...

Si si finalmente un piatto dietetico, mi hai dato l'idea per una prossima cena.

Jack T spunea...

Ciao Judy,

Este classic Favorit al meu . Super.
Exact as il apreciez si eu. Perfect. Compliment.

Am mai scris eu, Tu esti un fel de Cenusäreasa.....
Rusine sä-ti fie:-))))))

Cu drag Jacob

Tivadar Emanuel spunea...

Simplu si cred ca tareee bun!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tartoras,din fericire aici mai gasesti cate un macelar care te seveste si care are intodeauna carne proaspata!Dar trebuie sa astept chiar si 2 ore la coada!Dar eu zic ca merita...!!!Te pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Si Elisa,e un ottima cena,leggero,e molto buono!Grazie per la visita!Baci!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sa stii Jacob...de mica,atunci cad ma jucam singura sau cu sora mea...eu eram intodeauna Cenusareasa!Nu stiu de ce,dar m-am simtit intodeauna o Cenusareasa!
Iti multumesc mult de compliment!
Esti un dragut!!!Te pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emanuel,sa stii ca atunci cand o sa ma intorc acasa o sa-mi lipseasca....!Unde gasesti tu in Baia Mare un macelar cu carne proaspata???Chiar ma gandesc serios la asta!!!Merçi de vizita!Week end fain sa ai!

Tivadar Emanuel spunea...

nu gasesti in toata tara , d'apoi in bm :D ;))
dar sigur sunt cativa ..dar stau ascunsi ...

Week-end fain si tie!;)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pai atunci o sa-i caut...pana la urma tot o sa dau de unul!!!!Ciao!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jacob,m-am exprimat gresit,Cenusareasa in sensul bun!Niciodata nu mi-au placut printesele sofisticate!!! Te pup!

colombina spunea...

bello, coreografico e buono!!! Bravissima

Unknown spunea...

Reteta asta n-o stiam,dae stiu de Biftec Tataresc, care e ff gustos, daca e bine pregatit !!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Uite ca eu nu stiam de Biftec!Poate intr-o zi ne areti si noua cum e!Chiar sunt curioasa!

Unknown spunea...

Ok, intreb intai si dupa aia,nu eu am preparat-o,doar stiu ca e din carne cruda ,si se mananca pe paine prajita calda !!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Jocok!Abia astept!

Sarea in bucate spunea...

super buna!yummy!

Bine ati venit !!!