miercuri, ianuarie 27, 2010

"PERE IMBRACATE IN FOIETAJ"

300g foietaj,1 ou,4 pere,150 g crema de patiserie,2 plicuri zahar vanilat,sos caramel pentru ornat.Curatam perele de coaja si casuta cu samburi (codita o lasam)avand grija sa nu le rupem.Umplem fiecare para cu crema de patiserie.Intindem foaia cat mai subtire posibil,o taiem in 4 patrate de cca18 cm pe fiecare latura,punem para in mijlocul patratului si adunam colturile imbracand astfel para lasandu-i afara numai codita.Batem oul cu cele doua plicuri de zahar vanilat si ungem foietajul.Punem la frigider perele pentru cel putin o ora.Inainte de a baga perele in cuptor le mai ungem cu ou.Preincalzim cuptorul la 200 º C si  bagam perele pentru 20 minute.Dam focul la o temperatura mai joasa si mai lasam inca 15 minute.Perele se servesc reci cu sosul caramel la care putem adauga si 2 bile de inghetata(la noi nu este cazul dat fiind ca este teribil de frig).


"


14 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

VAI JUDY ARATA FENOMENAL, CRED CA SI SUNT SUPER BUNE, MI-A ZIS O PRIETENA CA A GUSTAT MERE IN FOIETAJ SI AU UN GUST DIVIN, DECI NU POT FI MAI PREJOS...TRENUIE SA LE INCERC INTR-O ZI! TE PUP!

Mammazan spunea...

Le pere e le mele in abito elegante!!!!!
E che buone devono essere!!!
Baci e buona giornata!!

Jack T spunea...

Ciao Judy,

Tot mai feine Lucruri faci !!
( sä-ti fie Rusine:-)))))))))))))
Aspect de clasä mare si Gustul il cunosc.........Minunat
Noi le zicem aicia Pere in Cämasä de Noapte

Cu drag Jacob

Federica Simoni spunea...

noooo ma sono splendide!!! bravissima!!! complimenti!

Jack T spunea...

Hallo Judy,

un pic de Corecturä sau Explicatie.
Sä-ti fie Rusine am vrut sä insemne cam asa ceva:
Jos Päläria , tu esti super !!!

Cu drag jacob

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Just me,multumesc.Sunt foarte usor de facut si sunt intradevar bune!Incearca!!!Te pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mammazan,grazie!!!Si, sono molto buone e semplicissime da fare!Buona giornata anche a lei!Baci!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jacob,multumesc mult!Esti un dragut!Besos!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica, grazie carissima!Baci!

Eniko spunea...

Multumesc mult pentru comentariu, voi urmari si eu blogul tau. Asteptam nuntile din anul acesta ca sa putem expune poze noi. Te mai astept cu drag!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Eniko,multumesc!Abia astept sa vad noutati!O sa vin cu placere la tine pe blog!

Unknown spunea...

Hallow Judith,tot respectul pentru munca ta !!!Dar sa facem abstractie de bucatarie un moment doar...MUZICA!! sa vorbim putin despre muzica.Ai dreptate,i-mi place muzica care exprima ceva..ce e mai aproape de sufletul meu,muzica care are un mesaj sentimental.Kanny G. e unul care face asta foarte convingator. Aici poate gusturile noastre s-au intersectat, si ma bucur pentru asta!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Jocok.Sa stii ca am intrat de multe ori la tine sa mai ascult muzica adevarata!!!Blogul cu muzica country a devenit preferata lui sotul!!!Eu zic ca muzica caracterizeaza omul!!!"Spune-mi ce muzica asculti ca sa-mi dau seama cine esti!"Avem cam aceleasi gusturi in materie de muzica si asta imi face o imensa placere!Toata stima!

Tivadar Emanuel spunea...

Le-o fost frig de le-ai imbracat? :)))

Bine ati venit !!!