duminică, iunie 06, 2010

38........

 Azi implinesc 38 de ani....cum trece vremea(parca ieri aveam 18...ce vremuri:-))
Nu pot sa va arat tortul,si sa va scriu mai multe ca sunt fara internet,acum va scriu de la internet caffe...am venit sa dau cateva telefoane si am profitat de ocazie sa va scriu.
Tot azi este ziua cumnatei mele Emilia caruia ii doresc multa fericire si tot binele din lume si tot azi este si ziua nasului nostru Vasilica Rosu caruia ii doresc numai bucurii si sa fie iubit( asa-i ca este o coincidenta draguta sa fim trei din familie cu aceasi data de nastere....putina diferenta este intre ani...eu 38,cumnata mea 44 si nasul nostru 39)!!!
O sa va scriu mai multe maine sau marti cand o sa am internet si pot sa scriu linistita de acasa....pana atunci va doresc numai bine!!!
Va pup pe toate si toti!!!

36 de comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani, draga mea. Sanatate, prosperitate si liniste in suflet. Io astept sampania si tortul ;)

Micul spunea...

La multi ani fericiti, norocosi si plini de bucurii.
Te pup cu drag.

Bianka spunea...

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT :)))

Paul spunea...

Ha, ha, pai sunt unchies de-abinelea, ce varsta frumoasa!
Sa fi iubita judy draga, sanatatea sa nu te ocoleasca si Dumnezeu sa va calauzeasca pasii pe cararile vietii!
Un pupic pe frunte si-o imbratisare draga!
La Multi Ani!

vdaiana spunea...

Boldog szulinapot! La Multi Ani!

Cristian Borod spunea...

La multi ani!

mirela spunea...

La multi ani draga mea,sa fii sanatoasa si Fericita.Iti las cadourile mele pentru tine la mine pe blog,ti le ofer din suflet de ziua ta.TE PUP !!!

Unknown spunea...

La multi ani! Multa sanatate, fericire si numai de bine :)

Agenda di Nico spunea...

La multi ani cu sanatate si tot ce-ti doresti alaturi de cei dragi!

Ela spunea...

La multi ani, multa sanatate si multe cadouri!
Te pup.

Mariana spunea...

O ce frumoasa virsta!
La multi ani draga mea,fie ca toate dorintele tale sa ti se implineasca!
Te asteapta la mine ceva de ziua ta!macar asa virtual!
Pupici!

marada spunea...

La multi ani si multa sanatate!

Gabriela spunea...

La Multi Ani!!!draga mea Judy,i-ti doresc din tot sufletul multa sanatate, fericire si mult noroc!Te pup dulce! buona festa e buon compleano!

Alexandrina spunea...

La multi ani fericiti, cu multa sanatate!

pansy spunea...

judy,draga mea,la multi ani, sa fii sanatoasa si la punga groasa !

José Ramón spunea...

Felicit pe această zi fericita. Salutări de la World produse de patiserie de fantezie

LILI spunea...

BOLDOG SZULETESNAPOT! draga mea.Iti doresc multa sanatate,fericire,noroc,iar bunul Dumnezeu sa aiba grija de tine si familia ta.Te pup.

Anonim spunea...

LA MULTI ANI , JUDY! Te imbratisez virtual cu drag si chiar daca vine cu intarziere de o zi , iti doresc tot ce emai bun si mai frumos in lumea asta si fei ca visele sa ti se implineasca!

Reka spunea...

La Multi Ani, sanatate, fericire si fie ca Domnul sa-ti implineasca toate dorintele !!!!

MIMI spunea...

La multi ani,sanatate si fericire!
Pupici!

Gabriela spunea...

Draga mea judy,i-ti ofer din tot sufletul mici cadouri virtuale facute de mine din partea mea pentru tine.La Multi Ani inca o data,si sa-ti dea dumnezeu multa,multa sanatate!te pup!

angi spunea...

LA MULTI ANI,FERICITI ,SANATOSI SI CU MULTE,MULTE IMPLINIRI!!!!!
TE PUP,DE AICI,DIN BIHOR!!!!

Unknown spunea...

La Multi Ani!!!

sarah spunea...

draga mea Judy ce as putea eu oare sa iti urez intr-o zi atata de speciala?din sufelt iti doresc multa sanatate si fericire alaturi de cei pe care ii iubesti.sa ai parte de multa dragoste draga mea prietena.te pup cu mult drag

Unknown spunea...

lA MULTI ANI , TIE SI ALOR TAI SANATATE!

CamiWitt spunea...

La multi ani! Indeplinirea tuturor dorintelor, spor in toate si mai ales Multa sanatate! In inima esti 18, asta este important! Te tzuc, Cami

soris_1972 spunea...

Mii de scuze ca n-am fost pe faza, din tot sufletul iti doresc un : '' LA MULTI ANI CU MULTA SANATATE SI FERICIRE ! ''
Te imbratisez cu drag si te pusy !

Doinitza`s cakes spunea...

scumpico sa fi iubita sa-ti dea Domnul multa sanatate si fericire si sa ne traiesti ,am stiut eu de ce am lucrat atata sambata pe tort ca sa ti-l pot dedica tie cu toata dragostea mea,te tuc de 38 de ori

Tivadar Emanuel spunea...

La multi ani si multa sanatate!

Lissa's Cakes spunea...

Eu sunt intarziata...
La Multi Ani,draga Judy! Multa sanatate si tot ce-ti doresti ,te imbratisez cu mult drag!

geta spunea...

LA MULTI ANI!Cam cu intarziere..te rog sa ma ierti...sa fii sanatoasa!

Carmen spunea...

La Multi Ani!Multa,multa sanatate, fericire si tot ce iti doresti!Imi pare rau ca am intirziat ,dar ti le urez din tot sufletul!Te pup!

Liana10 spunea...

La multi-multi ani fericiti si luminosi, imbelsugati si sanatosi!

Gabriela, clavo y canela spunea...

Felicidades! aunque llego un poco atrasada :)
un abrazo
Gaby

Cristina's World spunea...

La multi ani Judy!!!!!!!!!
De mult nu ti-am mai calcat pragul :) Vad ca ai reusit sa pui videoclipuri pe blog :) Bravo!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Cristina,multumesc mult!!!Da acum reusesc sa fac mai multe...incet,incet mai invat!!!Multumesc pentru vizita si te mai astept cu drag!!!

Bine ati venit !!!