joi, iunie 17, 2010

"CIORBA DE SALATA VERDE"

Dar sa va spun: circa 800 g salata verde,150 g bacon(sau slanina),2 catei de usturoi,o lingura de faina,400 g iaurt(eu folosesc iaurtul grecesc de la danone) 400 g smantana grasa,2 oua,sare.
Spal salata bine si o zolesc(apas)cu sare,las asa vreo 10 minute dupa care storc bine salata si o tai.In putin ulei calesc usturoiul taiat marunt,pun bacon-ul si calesc putin.
Adaug lingura de faina si imediat si salata taiata.
Amestec bine,adaug iaurtul si cam 2 litri de apa.
Amestec,pun sare sau delikat daca este nevoie si las la fiert circa 15-20 minute.
Intre timp frec galbenusurile cu smantana si separat bat putin albusurile.
Cand salata este fiarta, torn albusurile amestecand cu o furculita ciorba in asa fel incat albusul sa se faca zdrente.
Adaug si smantana cu galbenusurile,mai las sa fiarba 2 minute si gata!!!
Este foarte gustoasa sa stiti!!
Pofta buna!!!
 

29 de comentarii:

Bianka spunea...

Nagyon szerettem, anyu nagyon finomat készített. Férjem viszont hallani sem akar róla :/

Olgutza spunea...

De cand zic sa o incerc si eu si nu mai reusesc :D
Arata super si nu am nicio indoiala ca a fost buna buna :)

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Tesoro, il tuo piatto è gustosissimo! Ha un aspetto molto invitante, Mi piacerebbe assaggiarlo!!! Baci

sarah spunea...

nici eu nu sunt cel mai mare fan al ciorbelor dar nu refuz sa gust cand am ocazia .daca imi place reproduc reteta ,daca nu asta este.arata bine corbita ta.
pup cu drag

sarah spunea...

nici eu nu sunt cel mai mare fan al ciorbelor dar nu refuz sa gust cand am ocazia .daca imi place reproduc reteta ,daca nu asta este.arata bine corbita ta.
pup cu drag

Anonim spunea...

buna ciorbita, eu o prefer cu mamaliguta, yamiii

Micul spunea...

Delicioasa.Fac si eu la fel, dar oua pun doar in cea de macris.
Am noroc ca-i place si Omului si o facem destul de des.
A ta e foarte apetisanta.
Seara faina si un pupic de la mine.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,a ferjem sem akármilyen levest eszik...de ezt viszónt nagyon szereti!!!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Olgutza,merita incercat!!!Noua ne place mult!!!Sa ai o seara frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,sei invitata a cena!!!Grazie cara!!!Ti auguro buona serata!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,multumesc!!!Te pup si eu cu drag!!!O seara frumoasa iti doresc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Wooow ce buna este cu mamaliguta April....bine ca mi-ai adus aminte(am uitat complet),cand mai fac sigur o vom manca cu tocana!!!
Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule,eu nu fac de macris(nici nu am de unde lua pe aici),mama mea pune si oua intregi in ciorba de macris....o bunatate!!!Pupici multi si numai bine!!!

katty spunea...

buona questa crema di verdure! ciao!

marada spunea...

Si mie imi place ciorbita de salata verde. O fac mereu primavara, dar acum ca mi-ai amintit o voi gati sambata.
Te-am pus in lista de bloguri si-ti fur ideile!
Toate cele bune!

Unknown spunea...

O ciorba super, pentru perioada asta "tropicala",i-mi place si mie, e pe lista noastra de meniu(destul de des).

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Marada ma simt onorata!!!Iti doresc numai bine!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Asa este Jocok numai ca aici la noi nu-i o perioada tropicala..din contra,avem 15 grade!!!!Dar asta nu ne opreste de la o ciorbita buna!!!
Te pup si-ti doresc numai bine!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Katy,grazie tante!!!Ti auguro buona serata!!!

Mariana spunea...

Vai de cite ori am facut si primavara asta!Cred ca si eu o fac cam la fel!
Oare eu am postat supa de salata?mai uit!
Ma bate gindul s-o fac iar,ca am mereu salata verde in gradina,asa pe ture...f.gustoasa!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mariana,asa-i ca-i tare buna???
Nu ma satur.......

Gabriela spunea...

Uau!!!ciorba de salata! buna rau.Ofaci aprape ca mine numai ca eu nu pun ouale direct in ciorba,le fac papara si le tai bucatele mai mari si le bag in ciorba,mai las sa fiarba un pic si gata,Buona,buona veramente.Provaci la prossima volta e vedrai che ti piaccera!un bacio!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,nu stiu cum se face papara...me lo spieghi????Ci provero senz'altro!!!

Paul spunea...

Imi place salata verde insa nu cred ca fiarta-n ciorbe, cred ca am incercat odata si...
Draga Judy, imi cer scuze, acum realizez ca n-am fost de mult la tine cu toate ca imi esti tare draga si-o spun in gura mare sa auda toata lumea, nu promit nimic pentru viitor, insa sa sti ca nu exista zi sa nu ma gandesc la harnicia manutelor tale...
O dupa masa placuta!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Paul,multumesc din suflet!!!!
Sa stii ca simt energia ta pozitiva in fiecare zii!!!Esti o persoana superba!!!
Multumesc inca o data!!!

Paul spunea...

Eu trebuie sa imi aplec fruntea la frumusetea gandurilor tale!
Iti multumesc din suflet!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Paul,iti doresc numai fericire!!!!

Doinitza`s cakes spunea...

si eu am facuto tocmai mananc din ea,dar eu pun ouale intregi in ciorbita(fara coaja,hihihi)si o mai dau in clocot sa se adune ouale si prajesc deasupra niste jumari,ti-a iesit foarte bine

Anonim spunea...

buy valium valium 10mg dosage - generic valium colors

Bine ati venit !!!