marți, iunie 15, 2010

"ANGHINARE CU CREVETI"

Curatam anghinarea  luand toate foitele tari pana ajungem la inima anghinarei(foile de la suprafata sunt tari si lemnoase),taiem si varfurile foitelor si taiem anghinarea in doua.Intr-un bol punem apa rece cu sucul de la o lamaie in care o sa punem anghinarea curatata(pentru a nu se oxida).
Taiem o ceapa,2 catei de usturoi(eu am pus si cozi de usturoi),calim putin,adaugam lingura de faina,amestecam si adaugam anghinarea si crevetii curatati.Condimentam dupa bunul plac si adaugam supa cat sa acopere putin anghinarea.
Lasam la fiert circa 25 minute la foc mediu.Servim cald presarat cu patrunjel!
Pofta buna!!!
 

10 comentarii:

Bianka spunea...

Nagyon finom lehet, de a férjemet kikergetném vele a világból :))

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Ciao carissima, che bella ricetta con ingredienti gustosissimi e raffinati!!!
Prendo nota, grazie e felice giornata

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,a ferjem pedig nagyon szereti....

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie a te!!!!Felice giornata anche a te!!!

Gabriela spunea...

Pe cuvantul meu daca eu stiam cum se numesc in romaneste carcciofii!!!si anghinare mi se pare un cuvant tare stranuu!oricum ce ai facut tu din carcciofi si gamberi arata super,deja mie foame!un bacio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Da Gabriela asa se numesc!!!Este delicios si foarte usor de facut(mai mult iti ia curatatul:-))
Un bacio grande anche a te!!!!

Unknown spunea...

Rafinate bucate si devreme interesante, asa cu nume de "stranut", glumesc, multumim ca ne desfeti cu astfel de retete. Unele le-am incercat, am si fotodovezi si am reusit senzatii bune pentru papilele noastre in casa. La cat mai multe...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ma bucur mult pentru ca incercati retetele mele Ionel,si ca va plac!!!
Multumesc!!!
O zi buna va doresc!!!

sarah spunea...

eu am facut o data creveti cu loboda (planta aceea asemanatoare spanacului dar de culoare rosie),dar desi au iesit deliciosi aspectul era putin ciudat asa ca n-am mai postat reteta.ai tai arata bine,bine!bravo draga mea

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Poate nici astia nu arata foarte bine,dar gustul a fost cu siguranta desavarsit!!!Te pup Sarah draga!!!

Bine ati venit !!!