vineri, iunie 18, 2010

"CLATITE CU NUCA SI MAR"

Am facut clatitele dupa o noua versiune,fara apa minerala, cu unt in loc de ulei,dar sa fiu sincera parca totusi reteta mea veche imi place mai mult....
125 g faina,2 oua,60 g zahar,40 g unt topit,un pahar nu foarte plin de lapte.Amestecam faina cu zaharul,adaugam ouale batute,laptele pe rand si la sfarsit untul.Facem un aluat fluid si fara cocoloase.
Intr-o tigaie unsa cu unt punem cate un polonic mai micut de aluat si coacem 30 de secunde pe fiecare parte(cum avem in aluat grasime nu mai trebuie sa ungem tigaia numai la prima clatita).Din aceasta compozitie trebuie sa iasa circa 10 clatite.
Pentru umplutura avem nevoie( va scriu pentru 10 clatite,eu am facut mai putin pentru ca Nicoló le-a preferat goale si cateva cu nutella).
2 mere,60 g nuca macinata,60 g zahar,50 g unt,4 linguri de lichior dulce(la preferinta).
Curatam merele,le taiem feli sau bucati mici si subtiri.Intr-o tigaie topim untul,adaugam merele,amestecam, si dupa 1 minut adaugam si nuca macinata.
Udam cu lichiorul si amestecand din cand in cand calim pe foc mic circa 15 minute.
Cu aceasta compozitie se umple clatitele si se orneaza cu bucati de nuca!!!
Pofta buna!!!
 

33 de comentarii:

Bianka spunea...

Nagyon-nagyon imádom

Agenda di Nico spunea...

Super!!
Nu am facut niciodata clatite umplute cu mere doar cu nuci,o idee buna de retinut.
weekend placut!
ciaooo!

janet spunea...

Ah!Clatite....ce-mi plac,numai ca nu-mi prea place sa le coc!Mi-ai facut o poftaaaa!
O zi buna!

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmmmmm.....devono essere una delizia!!bravissima!!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Tesoro che meravigliose crespelle!!!! Come mi piacerebbe assaggiarne una!!! Troppo buone!!! Baci e buon week end

Gabriela spunea...

Buonissime queste crespelle!!!1 anche per mé per favore!!!un bacio e ti auguro un fine settimana splendido!

sarah spunea...

ma bucur ca ti-am facut pofta de clatite....hihihihhi.asa am aflat si reteta ta pentru crema cu mar si nuca care mi se pare un deliciu.eu prefer sa pun apa minerala in aluat deoarece mi se par mai pufoase clatitele .pupici

.✿*E LENA*✿. spunea...

Arată superb şi cred că este
un deliciu merele amestecate
cu nuca...cu siguranţă le voi
încerca.
Un weekend excelent îţi doresc!
Te îmbrăţişez cu drag!

pansy spunea...

faina umplutura !
premiile lunii iuie te asteapta la mine pe blog

sara & Miki spunea...

Si eu sunt inebunita dupa clatite.
O seara frumoasa.

Tivadar Emanuel spunea...

s-au copt afinele :))

Unknown spunea...

Hmmmm,arata bineee...clatitele,placerea mea!!!
O alta alegere buna, "EUROPE"!!
Cum e timpul pe la voi ?? ca la noi in unele locuri e "potop".La Beius, ploi si vant...nimic periculos inca...
De la Beius, salutari si urari de bine,cu drag Jocok!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mi is Bianka....varlak hogy kostold!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nicoleta,incearca,nu o sa-ti para rau....Multumesc,week end frumos si tie!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Janet,te poftesc la una,doua daca vrei......multumesc de vizita si-ti doresc un sfarsit de saptamana frumos!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica,grazie!Ti auguro un bellissimo week end!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,sei la mia invitata d'onore per assagiarle!!!!Ti auguro un buon week end!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,anche due!!!Multumesc draga mea!!Sa fii iubita!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,asa fac si eu(cu apa minerala)dar cum nu bem niciodata apa minerala,sticla pe care o aveam s-a cam rasuflat si am schimbat reteta pentru o zi!!!! Faci tu ce faci dar pofte faci!!!!Te pup si iti doresc un sfarsit de saptamana frumos!!!

fimere spunea...

elles ont l'air succulentes tes crêpes et bien gourmandes
j'aime beaucoup
bon weekend

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Elena cu toata increderea...sunt sigura ca nu o sa-ti para rau!!!Te imbratisez cu drag!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Vin Pansy!!!Multumesc,esti ca intodeauna o scumpa!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Sara!!!Un sfarsit de saptamana frumos va doresc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emanuel....viiiiin la afine!!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok,pe aici de abia azi parca e mai cald!!Am avut si 9 grade saptamana trecuta!!!Multumesc pentru vizita!!!!Te pup draga Jocok!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Fimère,merçi!!!!Un beso!!!

Tivadar Emanuel spunea...

le mananc eu pe toate pana ce vi :))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nu cred!!!!!

Paul spunea...

Arata superb, am sa cer sa mi se facaaaa...!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sa ai pofta buna la ele!!!!

Paul spunea...

Ok, am s-o rog pe sora-mea sa le gateasca, am sa-i dau reteta de la tine...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ma bucur.....

Cirmicica spunea...

Imi plac foarte mult clatitele si mereu am vrut sa incerc cu mere ,dar acum precis ca-l fa in weekend,mersi...

Bine ati venit !!!