joi, iunie 17, 2010

PREMII SI LEAPSA!Multumesc draga Goldielocks!!!!

Am primit doua premi tare dragalase de la Goldielocks si o leapsa!!Sa vedem despre ce este vorba.... 
                           Ce inseamna blogul pentru tine??? 
                             Cat de dependenta esti de blog? 
                          Cum alegi subiectul,Ce te inspira?
         Ce-ti place si ce nu-ti place in lumea virtuala a blogurilor?
                              Cum alegi blogul preferat?
Ce inseamna blogul pentru mine....aici am facut multi prieteni pe care ai simt intr-adevar prieteni(poate in viata reala nu este asa)si ma bucur enorm pentru asta!!!
Cat de dependenta sunt de acest blog.....hmmm foarte dependenta,cred ca intru de 50 de ori intr-o zi!!!Dar intrebati-l pe sotul meu,o sa va raspunda foarte detailat  :-)) !
Cum aleg subiectul.....subiectul principal este gatitul.
Imi place sa gatesc pentru familie, imi place sa vad cum se bucura ai mei cand fac ceva ce le place.......IMI PLACE!!!
Ce ma inspira....cand merg la cumparaturi si vad ceva(legume,fructe,carne,branza)ma gandesc ca as putea face ceva bun si pun in cos!
Ce-mi place si ce nu-mi place in lumea virtuala....imi place tot,nu am probleme de nici un fel,daca nu-mi face placere ceva,pur si simplu dau click si merg mai departe!
Cum imi aleg blogul preferat.....nu am unul preferat,toate imi plac,toate au ceva ce ma atrage....muzica lui Jocok,torturile superbe ale Lisse-i,Mimi,Noi2...simpatia lui Sarah,poeziile lui Soris si ionelmuscalu,chestiile interesante si haioase ale lui Antiplicti si Emanuel,porumbul lui Paul,(as continua asa pana deseara cu fiecare dintre voi in parte)simplitatea multora dintre voi si nu in ultimul rand imi place sa vad ca puneti suflet in tot cea ce faceti....si asta conteaza cel mai mult!!!!
                             Sper ca m-am descurcat :-))!
Dau mai departe aceasta leapsa lui
Geta,
Gabriela,
Sarah,
Jocok,
Pansy.
Sa fiti iubiti!!!

8 comentarii:

sarah spunea...

multumesc mult draga mea pentru leapsa si premii.acum e o petrecere cu bum-bum la mine dar promit sa postez cand pleaca lumea pe la casele lor sau maine.pupicei

Gabriela spunea...

Grazie tante pentru premii si leapsa,am sa postez maine ca acum epre tarziu!Notte e tanti baci!

pansy spunea...

multumesc,am cules ,am plecat !
te astept si eu pemtro o leapsa la mine pe blog

Unknown spunea...

S-a executat leapsa e pe blog,poate raspunsurile nu sant atat de complexe,am simplificat putin....

Paul spunea...

Am sa-ti trimit cand s-o coace pentru ca am pus suflet si iubire-n el...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sper sa nu trebuiasca Paul....la inceputul luni lui August mergem acasa si sper sa mananc malai fiert pana pun vreo 3 kg pe mine!!!
Sunt sigura ca al tau este dulce...asa-i???
Iubesc malaiul fiert...abia astept sa mananc!!!

Paul spunea...

Wouuuu, pai am sa-ti trimit prin curier rapid...
Pai unde pui iubire totul este dulce!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Asa este!!!!

Bine ati venit !!!