duminică, iunie 20, 2010

"FILÉ DE VITEL UMPLUT"

Intr-o tigaie se topesc 15 g de unt,se adauga ceapa taiata marunt si se caleste putin.
Se adauga spanacul fiert,stors si taiat marunt si se caleste si acesta la foc mic circa 5 minute.
Se sareaza(daca folositi sunca afumata tineti cont ca si aceasta este sarata),pipereaza,se ia de pe foc si se adauga branza,sunca macinata,oul si parmezan-ul.Se amesteca bine.
Intindem feliile de carne si peste fiecare felie intindem un strat de umplutura.
Rulam feliile si prindem capetele cu scobitori ca sa nu iasa umplutura la fiert.
Topim untul ramas intr-o tigaie,adaugam rozmarinul si usturoiul taiat marunt si calim bucatile de carne rulate pe fiecare parte.
Adaugam laptele,acoperim si la foc mic lasam la fiert circa 40 minute,amestecand din cand in cand.
Cand sunt gata scoatem scobitorile din carne,taiem feli si servim cu sosul care a ramas de la fiert(eu am trecut prin blender sosul ca sa fie ca o crema)!
Cred ca nu are rost sa va mai spun ce bunatate a iesit!!!
Pofta buna!!!
 

30 de comentarii:

Paul spunea...

M-ai uimit, pana am scris comentariul a aparut o noua postare si tocmai ma intrebam daca nu ai putea scrie o carte de bucate dar, se pare ca blogurile culinare sunt la mai mare cautare...
Cand ma voi linisti, am sa-ti caut retetele si nu ma las pana nu incerc cateva.
Un zambet pentru tine pentru pofta ce mi-o facusi...:)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Paul,mai facut sa rosesc!!!
Blogul meu este mult prea slab in comparatie cu multe alte bloguri....dar incerc sa fac tot mai bine si mai bine!!
Iti multumesc din suflet Paul draga!!!Sa ai o dupamasa frumoasa!!!

Paul spunea...

Roseata ta completeaza frumosul din tine.
Multumesc, completez zambetul cu o imbratisare draga...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Paul,multumesc mult mult!!!

Paul spunea...

Mi-a facut placere sa conversez cu tine in aceasta dupa masa la acel ceai de menta, condimentat fireste cu bunatatile gatite de tine.
Iti multumesc, te-am simtit aproape, ti-am simtit frumusetea sufletului si ti-am mangaiat harnicia...
Cu drag,
Paul

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Paul,multumesc......

sarah spunea...

vai de capul meu,ce bunatate ai facut tu aici drga mea.arata divin.ma ia cu lesin de la stomac.pupici draguta si o duminica minunata

geta spunea...

ce bunatate ai facut!si fotografiile sunt frumoase!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sarah,multumesc!!!Asta o poti face si tu(vitel)daca bineinteles iti face placere!!!Te pup draga mea si-ti doresc o seara frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Geta,multumesc draguto!!!Ma sraduiesc......

Gabriela spunea...

Mai da ce bunanate ai facuuut!!!sper ca nu ai mancat tot nu?ca vin la tine la cina!tanti baci!

Bianka spunea...

Nagyon jól néz ki

Doinitza`s cakes spunea...

te-ai intrecut pe tine insuti cu aceasta reteta ,super ti-a iesit si eu o fac dar din carne de porc si in spanac nu mai puneam branza si sunca,te pup dulce

Doinitza`s cakes spunea...

si la sculptat fructe nu-ti trebuie decat un cutit mic bine ascutit si doua maini pricepute nu stangace ca ale mele

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,hai,hai ca mai fac(che ci vole?)Te pup draga mea si-ti doresc o saptamana super!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Köszönöm Bianka!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza,multumesc draga mea din suflet!!!Incearca si cu branza si sunca sa stii ca nu o sa-ti para rau!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Tu vorbesti de doua maini stangi???cand faci minuni!!!Te imbratisez draga mea!!!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Questo è un piatto fantastico di cui segno la ricetta, da rifare al più presto, bravissima, baci

emahategan spunea...

Si mie imi place sa gatesc.Dupa vreo 5 ani de America,cred ca nu o sa mai stiu gati ca acasa.Aici nimic nu are gustul de la noi si se foloseste "dulcele"la toata .Si la carne.Am intrat in AMR 10 zile si ne intoarcem acasa.
Daca dorinta ta este de a te intoarce,asa cum am citit in profil,atunci eu va doresc sa vi se implineasca.Mie imi est5e dor si de praful de pe drum,si de clanta de la usa!De mult,dolarii nu mai compenseaza acest dor!

Unknown spunea...

paul spunea ca nu se lasa pana nu incearca unele retete, eu o incerc maine pe aceasta, pare foarte buna! salutari din Romania, Giurgiu!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Emahategan,bine ai venit!!Da,te cred ca nu mai stii sa gatesti ca la noi...se spune ca "cate locuri,atatea gusturi"dar cand te intorci acasa o sa-ti reintri repede in mana nu te ingrijora(fericita tu!)!I-mi este dor de casa(vorba ta cu praful de pe drum),mi-e dor si de cocosul care dadea desteptarea la ora 6 dimineata(imi venea sa-l bag in oala)pana si de el mi-e dor!!!
Sa ai drum bun si numai bucurii!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ionel,este foarte buna!!!
Sunt foarte bucuroasa ca incerci retetele mele!!!
Sa-mi spui daca a fost pe gustul vostru!!!O zi buna va doresc!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,sono contenta che ti piace!!!
Ti auguro bellissima giornata tesoro!!!

angi spunea...

Iata ca n-am disparut!:)Treburi ,Judy,treburi!
Am mai intrat din cand in cand,dar pe cand voiam sa scriu cate ceva incepea vremea grozav de urata...tunete,fulgere,ploi...:(
Acu e oleaca de liniste si uite ca pot sa privesc bunatatile pe care le-ai mai facut!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Imi pare bine Angi ca este totul ok!!!Multumesc!!!Te pup draga mea!!!

Unknown spunea...

Asta da reteta!!!Daca am fii vecini, as fi abonat la bucataria ta!
Eric Clapton...unul dintre cei mai buni chitaristi contemporani, melodia compusa pentru fiul, care
plecase dintre cei vii!!!
Judith,te pup cu drag,pentru ca meriti cu prisosinta!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok,cu mare placere ai fi invitatul meu chiar si in fiecare zi!!!Multumesc pentru tot!!!


Nu stiam despre piesa asta ca este dedicata fiului lui!!!Dar este tare frumoasa!!!
Te imbratisez prietene drag!!!

Elisa spunea...

Che bello vedere tutti i passaggi...buonissimo!!
Elisa

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Elisa,grazie!!!Ti auguro buon weekend!!!

Bine ati venit !!!