marți, iunie 22, 2010

"PUI IN STIL VANATORESC CU CARTOFI NOI"

Se taie puiul,se spala,se usuca si se caleste pe toate partile in ulei la foc mijlociu timp de 10 minute.In acest timp taiem legumele.
Adaugam toate legumele,sare,piper si rozmarin si mai lasam la calit inca 5 minute.
Cand carnea a prins o culoare frumoasa adaugam vinul rosu si lasam la evaporat.
Adaugam apoi rosiile fara coaja,taiate marunt si cu tigaia acoperita lasam la fiert circa 30 minute la foc mic.
Daca scade sosul mai adaugam supa sau apa calda.
La sfarsit adaugam sare,piper daca este necesar si patrunjel din abundenta.
Noi am avut ca si garnitura cartofi noi la cuptor pe care i-am gatit in felul urmator:
Am curatat cartofi i-am taiat in 4,i-am pus la fiert in apa cu sare si cand au dat primul clocot i-am stors si peste cateva bucatele de unt i-am asezat intr-o tava.
Peste ei am mai pus cateva bucati de unt si  condimente,oregano,putin rozmarin,delikat,piper si i-am bagat in cuptorul preincalzit la 180º C pentru 30 minute.
Pofta buna!!!
 

23 de comentarii:

Bianka spunea...

Nagyon guszta és finom is

sara & Miki spunea...

Arata apetisant... o zi frumoasda.

Liana10 spunea...

O sa folosesc si eu vin rosu la pui, ca tare bine arata!Pupici si o zi faina!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Köszi szépen Bianka!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sara,multumesc!O zi frumoasa si voua!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Sa stii Liana ca am citit pe undeva ca vinul rosu da un gust mai delicat carni decat vinul alb!!! Multumesc de vizita!!!Te pup!!!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Tesoro, complimenti sei una bravissima cuoca!!! Questo piatto è gustosissimo con quel meraviglioso sughetto!!! Baci

sarah spunea...

super!!!arata atat de bine.asa mancare as vrea si eu dar imi mai pun pofta in cui ca vin rosu n-am de unde cumpara.pupici draga mea

Craita spunea...

Nu stiu cum se intampla,dar de fiecare data cand intru la tine pe blog,imi vine sa plang de pofta.O reteta super reusita

angi spunea...

Puiul,ca puiul,da cartofii noi sunt o bunatate.
Abia astept sa-i scot din gradina,ca puii mei abia au o luna:)))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,sei troppo buona con me...grazie tesoro!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Na,daca vrei iti trimit eu o sticla de vin draga Sarah!!!Te imbratisez!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Multumesc Goldie!!!Esti o scumpa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Angi draga nu stii cata pofta am avut de cartofi noi....am cautat peste tot si pana la urma am gasit(nu ma satur de ei)!!!
Te pup si-ti dortesc o seara frumoasa!!!!

fimere spunea...

une assiette vraiment appétissante
bonne soirée

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Fimère,merçi beaucoup!!!Bonne soirée!!

Gabriela spunea...

Ma neanche tu non scherti,e vero?Ultimamente stai preparando delle cose molto deliziose!!!bravissima sei davero una brava cuoca!tanti grosissimi baci cara mia!!!

Kemi spunea...

Che modo appetitoso per cucinare il pollo!
Un saluto
Kemi

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,multumesc din suflet pentru complimente!!!Ti mando un grande abbraccio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grazie Kemi,per la visita e per il commento!!!Ti auguro solo cose buone!!!

Doinitza`s cakes spunea...

tu fato arta traznet si ce nume i-ai pus in stil vanatoresc,ce tareeeee,pe deasupra le-ai aranjat tare fain,o fac sigur,te tuc

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza,ma faci sa rad.....
Te tuc si eu!!!!

carnetul de retete spunea...

Judy, vreau sa pun reteta si fotografia in rubrica mea "Ce retete mi-au placut aceasta saptamana ". Daca nu vrei ca fotografia sa para imi trimiti un comentariu.
Iti doresc un sfarsit de saptamana placut...

Bine ati venit !!!