luni, iunie 14, 2010

"IEPURE CU MASLINE"

Taiem iepurele in bucati,topim untul intr-o cratita,adaugam legumele taiate marunt si foile de dafin.
Calim putin legumele,adaugam bucatile de iepure,calim si acestea.Saram putin(pentru ca supa deja este cu sare),piperam,adaugam lingura de ulei ,maslinele si bulionul.
Amestecam si lasam la fiert circa doua ore la foc mijlociu adaugand supa calda la nevoie.
Inainte cu 5 minute de a fi gata verificam de sare si punem patrunjel din abundenta.
Se poate servi cu piure de cartofi,mamaliga sau cartofi natur(cazul nostru)!
Pofta buna!!!
 

18 comentarii:

Micul spunea...

Ce-as manca din iepurele tau.Tare fain arata.
Sa ai o saptamana faina.

Scarlett: spunea...

innanzitutto auguriiiii anche se in ritardo accettali sono fatti col cuore...e poi oggi hai postato una ricetta con una carne che io adro..il coniglio,questa e' la seconda che vedo oggi mi avete messo una gran voglia...buona la tua versione segno!!!brava e bacioni e un buon inizio di settimaan..
ps:adoro quella musica che hai messo,l'ascolto tutti i giorni,ho dei bei ricordi legati a lei...baci

Federica Simoni spunea...

ciao!!!buonissimo questo piatto!!baci!

geta spunea...

numai bunatati faci....m-ai omorat!

Gabriela spunea...

N-am mai mancat de ani de zile iepure,am si uitat ce gust are.Ce ai facut tu arata tare delicios si trebuie sa fie si bun.Poate cand am sa ma hotarasc sa gatesc iepure am sa incerc reteta ta,ca mi se pare interesanta,si foarte buna!pup si o seara buna!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Un piatto molto gustoso e aromatico! Bravissima, un bacio e buona serata

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule,esti invitata mea!!!!
Cand vrei.......

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Scarlett,grazie mille!!!
Sono contenta che ti piace la mia musica e il mio cognilio....Ti mando un bacio!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Federica ,grazie tesoro!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Geta,nici tu nu esti mai prejos!!!!
Sa ai o seara frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,te invit cu mult drag la un pranz.....vii?
Te pup cu drag carissima!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lady,grazie!!!Ti auguro buona serata anche a te!!!

Bianka spunea...

Nagyon guszta. Szeretem a hasonló egytál ételeket

pansy spunea...

de mult n-am mai mancat iespure.e foarte gustos.la varianta ta eu ii adaug si sos de rosii si mirodeniile aferente.(cimbru ,busuioc,usturoi)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,suc de rosii am pus,dar mirodeni nu(imi place mult ce gust ai dau maslinele)!!
Multumesc de vizita,sa ai o zi frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszi!!!

sarah spunea...

am mancat carne de iepure o singura data in viata si sincer nu imi mai amintesc bine gustul.arata foarte bine totusi.cred ca a fost un deliciu.pupici

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nu stii ce pierzi draga Sarah.....foarte bun!!!
Avem acasa multi iepuri dar pe aceia nu-i mancam....imbatranesc si mor!Dar cumpar de la macelarie si asa nu sufar pentru ei!!!

Bine ati venit !!!