miercuri, iunie 02, 2010

"Gradina mea....care nu mai e.........deocamdata"

Prin 27 Aprilie au pus schele pentru o spalare a fatadei,si uita ca este 2 iunie si mai au....mai au.Adevarul este ca muncitorii au lucrat in fiecare zi dar probabil nu se asteptau la asa dezastru pentru ca nu parea sa fie asa rau.Si ca sa nu fie numai asta....schimba in fiecare apartament tevile de apa,ne leaga la gaz metan,ne facem incalzire individuala pe gaz, scarile interioare....nu stiu cand se va termina! 
De doua zile stau cu masina de spalat in mijlocul bucatariei,nu am apa calda,praf peste tot....si deja sunt un sac de nervi!!!
Acum am vorbit cu unul din muncitori si mi-a zis ca la sfarsitul acestei saptamani avem gaz,iar la sfarsitul saptamanii viitoare termina fatada....apoi incep scarile!grrrrrrrrr....abia astept sa fie gata!!!
Poate v-am plictisit dar acum am rabufnit si trebuia sa ma plang cuiva!!!
 

11 comentarii:

Alexandrina spunea...

Intr-adevar e o perioada neplacuta, sper sa treaca cat mai repede!
Imi pare rau pentru flori!

geta spunea...

imi pare rau de florile tale!dar si cand o fi gata....nu?mai rezista putin...

angi spunea...

Si astfel de momente fac parte din viata noastra,deci nu-ti pierde rabdarea!

marada spunea...

Ce fericita vei fi cand va fi totul gata! Gandeste-te la asta si te vei simti mai bine!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Fetelor multumesc mult.....acum sunt calma....oricum nu schimb nimic....vorba Maradei,ce fericita o sa fiu!!!!!!Va pup si va doresc noapte buna!!!

Unknown spunea...

I-ti doresc multa putere,vointa si rabdare sa treci peste aceste inconveniente!!!Am avut si eu parte de asa ceva,acum doi ani.Modificari in locuita,am participat direct,cu munca,ca sa se termine mai repede.Judith,stres,praf,mizerie, am slabit sase kg in zece zile !!!

Anonim spunea...

De aia esti si tu nervoasa....acum am priceput...no , hai ca mult o fost , putin o ramas...si cand o fi gata....sa vezi ce bine va fi!

Bianka spunea...

Te szegény, de viszont szép lesz, nem?

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok,numai ca eu am avut de tare multe ori....in Italia aceeasi poveste(fatada,scari),in Romania am restructurat bucataria si o baie(eu cu sotul am pus toata faianta si gresia...suntem buni nu?:-))acum iar...si nu slabesc..culmea :-)
Multumesc mult,te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana Maria,na vezi....daca ma vedeai ieri(o bomba)....azi situatia in casa e la fel(la mine nu au facut nimic)deci tot cu masina de spalat in mijlocul bucatariei,dar azi nu ma mai enervez de nimic(ma pi..pe tot)!!!Multumesc!!!Te pup!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,remélem!!!

Bine ati venit !!!