sâmbătă, iunie 26, 2010

"TORTELLI FRESCHI CON CIOCCOLATO""PERNITE CU CIOCOLATA"

Cand in sfarsit am dat de ele mi-am facut stoc!!!
Se pot prepara in diferite moduri...prajiti in ulei sau fierti si apoi "condimentati"dupa placere.
Eu i-am fiert,apoi am pus peste ei sos de ciocolata din abundenta,migdale macinate si cateva migdale intregi!!!
Sunt un deliciu!!!
Daca gasiti nu ezitati sa cumparati pentru ca sunt un desert rapid si foarte bun(mai ales cand sunteti in criza de timp)!!!
Pofta buna si un sfarsit de saptamana frumos!!!
 

23 de comentarii:

pansy spunea...

tortelli astea sunt paste umplute cu ciocolata?

Scarlett: spunea...

anche io li ho visti ma ho sempre esitato nel comprarli...ma adesso vedendo i tuoi mi son quasi convinta...sembrano cosi' giduriosamente cioccolattosi...uhmmmm brava!!bacioni cara e buon week end

Unknown spunea...

Nu stiu cum sant...asa ca nu ma pronunt...
Cu muzica ,vad,stai bine ,Queen forever...muzica nemuritoare!!
Inbratisari si pupici de la Beius .

Bianka spunea...

Ez igen tömör gyönyör :)))

Doinitza`s cakes spunea...

cu ce sunt umplute tortellini astea ca arata tare bine,apropo vreau sa-ti spun ca la noi o fost potop so revarsat apele ,nu poti sa-ti imaginezi ce-o fost aici cascade pe drum namol,o intrat in case (noroc ca eu stau la bloc) ,uitate pe tv Zalau pe net,era sa lesin de frica am crezut ca o venit sfarsitul lumii,in Maramures nu o fost inundatii?te pup ms.de premii

Anonim spunea...

Ce de bunatati draga mea, iar piesa e divina! Mi-e tare dor de Freddie.....

José Ramón spunea...

Judy Minunat reţetă.Salutări de la
WORLD Patiserie de fantezie

Liana10 spunea...

Judy, draga, trimite-mi si mie o duzina de cutii, te rog frumos!Sunt ciocoholica ;-)

Gabriela spunea...

Molto cioccolattosi,ciocolatoaso!!!Sper sa le gasesc si eu nici nu stiam de ele!ps.merci de premii!pupik cara!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,da sunt de ciocolata si cu umplutura de ciocolata si alune!!!!Buuun!!!
Sa ai o saptamana frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Scarlett,a noi piacciono un sacco!!!
Ho letto anche io diversi commentari su un sito pero la voglia era tropo grande e gli ho comprati(e non sono rimasta delusa)!!!Quindi non esitare!!!
Ti auguro una bella settimana!!!
Baci!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jocok,dragut ca intodeauna!!!
Iti multumesc mult!!!Te imbratisez!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszi szépen!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza,imi pare tare rau de ce se intampla la noi in tara....si aici aseara parea ca sa rupt cerul pe noi,dar acum iar e soare si cald!!!
Iti doresc o saptamana frumoasa si fara alta probleme!!!Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April...si mie!!!Multumesc mult draga mea!!!Te imbratisez si iti doresc numai bine!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Liana nu-i rea ideea(chestia este ca sunt de tinut in frigider si nu stiu daca ajung intregi pana in Romania)!!
Te pup!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jose Ramon,grasias amigo!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,sa stii ca no sa-ti para rau daca le cumperi!!!
Te imbratisez si iti doresc o saptamana super!!!

Hiperica di Lady Boheme spunea...

Che delizia, molto golosi! Complimenti, baci

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grazie Lady!!!

ba-laura spunea...

M-ai nenorocit, Judy!
Dupa ce-am vazut doar cateva retete de-ale tale am simtit ca-mi ploua-n gura :D
Asa ca fiind inca la servici in momentul de fata, m-am hotarat subit s-o iau repejor catre casa, ca ma ia cu lesin de cate pofte ai starnit in stomacul meu!
Mai trec pe la tine, da' numa' dupa ce-am luat masa :P

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ba-laura,multumesc mult de vizita!!!
Am luat link-ul tau si o sa te urmaresc de acum pentru ca imi place mult ce am vazut la tine!!!

Kris spunea...

Stii ca prin It nu i-am vazut? Desi Giovanni Rana e italian...Arata f. bine!
Mersi de vizita pe Maramures, te astept pe forum:
http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/

Bine ati venit !!!