sâmbătă, iunie 19, 2010

"Mozzarella inpanata"

Se taie mozzarella in felii si se lasa putin la stors.
Se pune mozzarella intre doua felii de paine si se taie feliile dupa preferinta(triunghi,romb...).
Intr-o farfurie batem ouale cu laptele,sare si piper si intr-o alta farfurie se pune faina.
Se trec feliile de paine prin faina (sa fie acoperite bine)iar apoi se imbiba bine cu compozitia de ou si lapte.
Se prajesc in ulei fierbinte pe amandoua partile!
Se scot pe hartie absorbanta si se servesc calde!
Pofta buna!!!
 

23 de comentarii:

sarah spunea...

daca tot m-ai invitat la masa eu am venit.si daca imi dai asa bunatate de mancare vin zilnic.reteta asta o s-o incerc cat de curand pe sotul meu la micul dejun.sper sa nu isi dubleze volumul ca e destul de mare deja (de maria sa ,sotul meu zic).
pup cu mult drag

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Cu tot dragul te astept in fiecare zi draga Sarah!!!Si nu-ti face probleme de kilograme....al meu print cantareste 112 kilogrameeeee!!!
Dar are si 186 cm.Te pup draguta mea!!!Noapte buna!!

pansy spunea...

am sa-i fac si eu baiatului meu cred ca o sa-i placa.dar eu nu le voi mai trece prin faina,le voi face ca pe bundaskenyer

Micul spunea...

Doamne ce pofta mi-ai facut.Cred ca-s tare bune.
Bundaskenyer as putea manca oricat.
Sa ai o duminica faina.

Anonim spunea...

Rapida si buna! Super! mersic. o zi excelenta draga mea.

Alexandrina spunea...

Excelent, tare bune trebuie sa fie!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Pansy,cred ca merg si asa!!!Iti doresc o duminica frumoasa!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Micule,sunt sigura ca este pe gustul vostru!!!Iti doresc si tie o duminica faina!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

April,multumesc !!!Sa ai si tu o zi frumoasa!!Ganduri bune!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Alexandrina,multumesc!!!Te pup!!!

Bianka spunea...

Nagyon-nagyon finom, imádom

Gabriela spunea...

Bene,bene ai fatto quello che piace a mé!La mozzarella la manggio quasi tutti giorni,speccialmente di estate!buona,buona!tanti baci!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bianka,köszönöm!!!Szia!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Gabriela,merçi draguta!!!Te invit la o mozzarella in carozza!!!Sa ai o dupamasa frumoasa!!!

Paul spunea...

Ma intrebam draga Judy de unde ai gasit cei 100 ml lapte de bivolita?:)
O dupa masa placuta!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Laptele nu este de bivolita ci de vaca(numai branza tip mozzarella este de bivolita).....ce mult as bea acum un pahar de lapte de bivolita......(sti vorba aia"as hali salam da n-am")!
Te imbratisez draga Paul!!!

Paul spunea...

M-ai facut sa zambesc de-abinelea!

Doinitza`s cakes spunea...

apetisante ,eu fac telemea de oaie sau cascaval pane,sunt preferatele fetitei,asa calde,te lingi pe degete de placere,trebuie sa fac ca mi-ai facut pofta

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza,asa este...te lingi pe degete!!!Multumesc,iti doresc o saptamana frumoasa!!!

Anonim spunea...

la mozarela en pan me encanto, no la conocia que genial la idea. felicitaciones y gracias por tu visita amiga.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Grasias a ti,Sergio!!!

geta spunea...

cum am putut sa ratez postarea asta?na!la noapte am sa visez numai minunea asta!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Geta,esti tare draguta!!!Multumesc scumpica!!!

Bine ati venit !!!